• چهارشنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ / ۱۶:۵۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97012911339
  • خبرنگار : 30054

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

ارتقاء سامانه جامع خدمات مشتریان همراه اول

به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به مشترکان، سامانه جامع خدمات مشتریان همراه‌اول ارتقاء می‌یابد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، پیرو عملیات توسعه و ارتقاء سیستم‌های زیرساختی فناوری اطلاعات همراه اول که ارائه خدمات نوین بسیاری را نوید می‌دهد، ممکن است در مقطع به روزرسانی، اختلالاتی در برخی سرویس‌های مشترکین دائمی و اعتباری بروز کند که اپراتور اول پیشاپیش بابت بروز احتمالی این مشکلات از مشترکان خود عذرخواهی کرده است.

این اطلاعیه با تأکید بر ارائه سرویس‌های پایه به مشترکان اپراتور در طول بازه استقرار سیستم جدید، در خصوص مشکلات احتمالی در خرید شارژ یا تعویض بسته‌ها و طرح‌های تشویقی اطلاع‌رسانی کرده است.

همراه اول ضمن تشکر از صبوری مشترکان و همراهان همیشگی خود اظهار امیدواری کرد: با ارتقاء انجام شده بتواند بزودی خدمات متنوع‌تر و طرح‌های منعطف‌تری را به مشترکان خود ارائه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha