• شنبه / ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۳:۰۰
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 97013112051
  • خبرنگار : 71552

توکلی: برای کسب مدال جاکارتا مصممم/ احتمالا برای اردو به بلاروس می‌روم + فیلم

توکلی: برای کسب مدال جاکارتا مصممم/ احتمالا برای اردو به بلاروس می‌روم + فیلم

سپیده توکلی بعد از پایان رقابت خود در اولین مسابقه دو و میدانی فصل ۹۷ گفت: رکورد بالای ۱.۸۰، رکورد خوبی است و امیدوارم که هر روز بهتر شود. من برای حضور در بازی‌های آسیایی تلاش نمی‌کنم، بلکه همه تلاشم برای کسب مدال در این بازی‌هاست و برای آن خیلی مصمم هستم.

سپیده توکلی در گفت و گو با ایسنا بعد از پایان رقابت‌های لیگ طلایی دو و میدانی اظهارکرد: خیلی روی این مسابقات حساب باز نکرده بودم و فکر نمی‌کردم که فصل از اکنون آغاز شود،‌ اما مربی من اعتقاد دارد که هر مسابقه نیز همانند یک تمرین بزرگ است به همین دلیل در مسابقات شرکت کردم و خداروشکر شروع خوبی هم بود که توانستم که یک مترو ۸۱ سانتی متر بپرم و همچنین به مانع ۱.۸۴ که رکورد ایران است حمله کردم. خداروشکر پرش خوبی بود و امیدوارم در مسابقات دیگر بتوانم از این موانع عبور کنم. کار خیلی سختی نیست و اتفاق خواهد افتاد.

پرنده ارتفاع ایران در ادامه در خصوص اردوهای خود و نحوه آمادگی‌اش برای بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: بلافاصله بعد از مسابقات داخل سالن قهرمانی آسیا اردوهای خود را آغاز کردم. ابتدا یک اردوی دو هفته‌ای در کیش داشتم بعد از آن از سوم فروردین ماه دو هفته در تهران تمرین کردم به امید خدا بعد از این مسابقات نیز یک اردوی ۲۱ روزه در تهران خواهم داشت و فکر می‌کنم که در خرداد ماه اردوی سه هفته‌ای در خارج از ایران داشته باشم.  هماهنگی برای برگزاری این اردو انجام می شود و احتمالا این اردو در بلاروس باشد که با مربی خودم به این اردو خواهم رفت.

او در مورد حضورش در بازی‌های آسیایی جاکارتا خاطرنشان کرد: بعد از رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا تقریبا برای بازی‌های آسیایی جاکارتا انتخاب شدم و فدراسیون برای این منظور روی من سرمایه گذاری می‌کند اما گفته شده که باید در رقابت‌های انتخابی شرکت کنم و بتوانم حدنصاب لازم را کسب کنم. خدا را شکر امروز خوب پریدم و پرش ۱.۸۰ برای هر مسابقه‌ای خوب است. امیدوارم در هر مسابقه شرایط بهتر شود و بتوانم رکوردهای خود را مجددا جابجا کنم.

وی ادامه داد: من در دو بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۰ حضور داشتم و تجربه لازم برای ورود در این مسابقات را دارم. اکنون برای حضور در این مسابقات تلاش نمی‌کنم و همه تلاش من برای کسب مدال است. خیلی مصمم هستم که مدال بگیرم و می‌دانم این اتفاق رخ خواهد داد.

توکلی در پایان گفت: من به حمایت فدراسیون و وزارت ورزش نیاز دارم و دوست دارم همان طورکه من به این باور رسیده‌ام، آن‌ها نیز به من اعتماد کنند تا بتوانم به این مهم دست یابم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha