• دوشنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97020301479
  • منبع : نمایندگی خوزستان

بازدید رسول خادم از روند ساخت خانه کشتی اندیمشک

بازدید رسول خادم از روند ساخت خانه کشتی اندیمشک

رییس فدراسیون کشتی از روند احداث خانه کشتی اندیمشک بازدید کرد.

به گزارش ایسنا،رسول خادم روز گذشته (یکشنبه) با سفر به اندیمشک از نزدیک در جریان روند ساخت خانه کشتی شهرستان اندیمشک که کلنگ آن در اواخر سال 96 توسط وزیر ورزش به زمین زده شد، قرار گرفت.

ظرفیت این خانه کشتی، 5 هزار نفر است و پیش‌بینی می‌شود که یک سال  و نیم دیگر به بهره‌برداری برسد.

در این بازید که نماینده مردم اندیمشک و فرماندار این شهرستان و همچنین رییس هیات کشتی خوزستان حضور داشتند، نیازهای این شهرستان در رشته کشتی مورد بررسی قرار گرفت.

در جریان این بازدید خادم برخی نقطه نظرات خود را ارائه داد و اعلام کرد: فدراسیون پس از بهره برداری از این خانه کشتی میزبانی یکی از رقابت های مهم بین المللی از جمله جام جهانی یا جام تختی در سال 2019 میلادی را به این شهر کشتی خیز واگذار می کند. قرار است این خانه کشتی تا یک سال آینده به بهره برداری برسد.
رئیس فدراسیون کشتی که در این سفر پرویز سیروس پور مشاور عالی فدراسیون کشتی نیز وی را همراهی می کرد در ادامه از سالن های کشتی کوی شهدا بازدید کرد. خادم ابتدا از سالن کشتی که در حال تکمیل و تجهیز می باشد و به زودی قرار است تمرینات کشتی گیران در آن پیگیری شود بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
خادم سپس در سالن فعلی کوی شهدا حاضر شد و دقایقی ناظر تمرین فرنگی کاران این شهر کشتی خیز بود. در این دیدار که اکثر کشتی گیران ملی پوش اندیمشک از جمله سعید عبدولی حضور داشتند پرویز سیروس پور مشاور عالی فدارسیون کشتی در صحبت های کوتاهی در جمع کشتی گیران با اشاره به جایگاه ممتاز اندیمشک بعنوان یکی از مراکز مهم کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد با حمایت هرچه بیشتر مسئولان امکانات این منطقه مستعد هر روز بیشتر از دیروز شود.
وی در پایان از کشتی گیران خواست با رعایت مسائل اخلاقی همواره به مربیان خود احترام بگذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha