• دوشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97023117006
  • خبرنگار : 71576

سرمربی تیم ملی کاراته: در هر چهار وزن بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم

سرمربی تیم ملی کاراته: در هر چهار وزن بازی‌های آسیایی شانس مدال داریم

شهرام هروی معتقد است، تیم ملی کاراته ایران در هر چهار وزن بازی‌های آسایی ۲۰۱۸ جاکارتا صد در صد شانس کسب مدال دارد.

شهرام هروی در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ی روند آماده سازی تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه و مسابقات پیش رو توضیح داد: در حال حاضر چهارمین مرحله اردوهای تیم ملی پیگیری می‌شود و خوشبختانه شرایط خوبی در تیم حاکم است. مسابقات لیگ جهانی کاراته برای کسب امتیاز مهم است و امیدواریم که در این رقابت‌ها با گرفتن امتیازات لازم، خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به تاثیر مستقیم مسابقات قهرمانی آسیا در رنکینگ المپیکی کاراته‌کاها، چه نتیجه‌ای برای تیم ملی ایران پیش بینی می‌کند؟ توضیح داد: رقابت‌های قهرمانی آسیا در اردن ضریب شش دارد، به همین دلیل حساب زیادی را بر روی این مسابقات برای کسب امتیاز المپیکی باز کرده‌ایم که امیدوارم با یک روند خوب به بهترین نتایج برسیم.

سرمربی تیم ملی کاراته مردان ادامه داد: در مسابقات لیگ جهانی ترکیه حاضر می‌شویم تا ضمن کسب نتایج قابل قبول، ارزیابی مناسبی را هم از تیم انجام داده و ترکیب اعزامی خود برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را مشخص کنیم.

هروی در مورد شانس مدال کاراته‌کاهای ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا نیز توضیح داد: ما در هر چهار وزن بازی‌های آسیایی صد در صد شانس مدال داریم و برای این مهم همه‌ی تلاش خود را به کار می‌گیریم.

او در پاسخ به این سوال که کادرفنی و فدراسیون چند کاراته‌کا را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کند؟ اظهار کرد: برای حضور در این رقابت‌ها حضور شش کاراته‌کا در اوزان مختلف حتمی است و باید ببینیم چه نفراتی به کمیته تیمی اضافه می‌شوند.

پیشکسوت کاراته ایران با بیان اینکه روند آماده سازی تیم ملی خوب است، تصریح کرد: امسال سه هدف مهم (قهرمانی جهان، قهرمانی آسیای اردن و بازی‌های آسیای ۲۰۱۸ جاکارتا) را پیش رو داریم که برای رسیدن به این اهداف و کسب نتایج خوب، همین روند آماده سازی را ادامه می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که مصدومیتی در بین کاراته‌کاهای تیم ملی وجود دارد؟ خاطرنشان کرد: به هر حال مصدومیت جزو لاینفک‌ها در ورزش کاراته است و مصدومیت‌های جزئی وجود دارد. ملی‌پوشان کاراته همیشه با این مصدومیت‌های جزئی دست و پنجه نرم می‌کنند اما امیدوارم مشکل جدی پیش نیاید تا بتوانیم در مسابقات پیش رو نتیجه خوبی کسب کنیم.

شهرام هروی در پایان افزود: از همه‌ی مسئولان و اصحاب رسانه بخاطر حمایت‌ها و پوشش اخبار کاراته متشکرم. امیدوارم با کسب نتایج خوب در رقابت‌های پیش رو جواب زحمات آن‌ها را بدهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha