با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» برگزار شد

گردهمایی مدیران و رؤسای استان‌ها و شعب بیمه آسیا

بیمه آسیا

گردهمایی دو روزه مدیران و رؤسای استان‌ها و شعب بیمه آسیا با محوریت «توسعه فروش، وصول مطالبات و سودآوری» با حضور نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، مدیران، مشاوران و رؤسای استان‌ها و شعب بیمه آسیا در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کاردگر نایب رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با ارزیابی مثبت عملکرد رو به رشد  بیمه آسیا در سال گذشته، پورتفوی رشته‌­های شخص ثالث، حوادث راننده، بدنه و درمان را در مقایسه با سال ۱۳۹۵ تشریح کرد.

مدیرعامل بیمه ­آسیا ضمن ارائه آمار مطالبات از بیمه‌گذاران «بیمه آسیا» و مقایسه آن با «صنعت بیمه» طی سال‌های ۱۳۹۱ تا ۱۳۹۵، مطالبات بیمه آسیا را ۱۶ درصد از متوسط صنعت بیمه پایین‌تر اعلام و اظهار کرد: پیگیری درست مطالبات، شناخت درست بیمه‌گذار و نظارت و کنترل موجب خدمت‌رسانی مناسب به مردم و سودآوری خواهد شد.

نایب رییس هیات‌مدیره بیمه­ آسیا کنترل هزینه‌های صدور و خسارت، برای دستیابی به سودآوری را رعایت مواردی چون طراحی و تدوین فرآیند پایش و کنترل هزینه‌های صدور (فروش) و خسارت (به تفکیک رشته‌ها)، ارزیابی ریسک‌های عملیاتی در فرآیندهای صدور و خسارت، طراحی ساختار سازمانی جدید مبتنی بر استقلال واحد کنترل و پایش هزینه‌ها و کنترل و نظارت بر هزینه‌های عمومی شرکت و تفکیک آن به سرفصل‌ها و حوزه‌های مشخص دانست.

تنظیم درست مقرره‌ها، دستورالعمل‌ها و قواعد حاکم بر صنعت بیمه به منظور دستیابی به خروجی قابل قبول، استخراج و دریافت اطلاعات و صورت‌های مالی صنعت بیمه از نرم‌افزارهای کامپیوتری از جمله سنهاب، داشبورد مدیریتی و ...  پرداخت سریع و به موقع خسارت مردم به عنوان بهترین تبلیغ در صنعت بیمه، نقش تنظیم مقررات بر بالندگی صنعت بیمه و ... از جمله رهنمودها و توصیه‌های مدیرعامل بیمه آسیا  در بخش آغازین گردهمایی بود.

مدیرعامل بیمه ­آسیا در سخنان اختتامیه گردهمایی به بررسی، تحلیل و ارائه راهکار در خصوص مسائل مختلف شرکت و مطالب ارائه شده در کارگروه‌­ها پرداخت.

نایب‌رییس هیات‌مدیره بیمه­ آسیا ضمن تأکید بر پی­گیری نکات ارائه شده در گردهمایی، توسعه یافتگی یک موسسه یا نهاد را تبدیل اطلاعات به دست آمده به دانش و مدل عنوان کرد.

مدیرعامل بیمه­ آسیا با تأکید بر انتخاب ریسک و بیمه­‌گذار مناسب، این دو عامل را موجب اطمینان­ خاطر، کاهش مطالبات، توسعه بازار و سودآوری شرکت دانست.

تلاش برای فروش اینترنتی بیمه­‌نامه‌­های جدید، تحلیل آموزش­‌های ارائه شده در راستای سودآوری شرکت، پی­گیری مطالبات، دقت در تحلیل‌­های مدیران فنی، فعال کردن انجمن صنفی و کانون نمایندگان بیمه­ آسیا و سایر شرکت‌­های بیمه در راستای نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور، انجام صحیح عملیات بیمه‌­ای در سیستم و دستیابی به قدرت دفاع در صنعت بیمه، اعلام گزارش شفاف به منظور کنترل داخلی، الکترونیکی کردن فعالیت‌ها، کنترل سطوح اختیارات روسای استان­‌ها، شعب و معاونان، ثبت بلافاصله حق­ بیمه در سیستم، لحاظ حق فسخ برای جلوگیری از افزایش مطالبات، بازمهندسی فرآیندها، تعریف بیمه­ نامه جدید برای رشته­ هایی با مزیت نسبی، آموزش شبکه فروش، ایجاد بیمه­‌نامه جدید در حوزه عمر و حوادث، بالفعل نمودن مشتریان بالقوه، دقت در صدور بیمه‌های مسئولیت، تشکیل دپارتمان بیمه‌های زندگی و عمر و ... از جمله نکات و راهکارهای ارائه شده مدیرعامل در سخنرانی اختتاحیه بود.

برگزاری کارگروه‌های شعب، مدیریت­‌های ستادی، تشریح اهداف و سیاست‌های معاونت‌ها، نشست اختصاصی معاونت بازاریابی و شبکه فروش و مدیران تابعه، تقدیر از شعب استانی منتخب و مدیران پیشکسوت وهمچنین سخنرانی محمد علیزاده، مشاور و روانشناس از دیگر بخش‌های این گردهمایی بود که طی دو روز برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.