• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97030904810
  • خبرنگار : 30054

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران:

تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است

تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است

عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، رمز موفقیت در بانکداری نوین است، گفت: کارکنان بانک باید برای اهتمام به امور مشتریان همه تلاش خود را به کار گیرند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، مسعود خاتونی عضو هیات‌مدیره بانک ملی ایران، که به همراه محمد رضا صدری رییس اداره امور شعب شمال تهران از شعبه مقدس اردبیلی و شعبه ولنجک بازدید می‌کرد، افزود: بانک توجه به اصل مشتری‌مداری را رمز موفقیت در فضای رقابتی حال حاضر می‌داند.

وی ادامه داد: تسریع و تسهیل در پرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری و استفاده از بسترهای خدمات نوین بانکداری مانند بانکداری غیر حضوری در کنار کاهش قیمت تمام شده پول، می‌تواند به بهبود بیش از پیش عملکرد بانک کمک کند.

ارزیابی آمار عملکردی شعب در حوزه جذب منابع، تخصیص بهینه منابع، بررسی نحوه پیگیری و وصول مطالبات و مطالعه در خصوص پتانسیل‌های موجود برای ارائه خدمات بانکداری غیر حضوری از جمله موارد مطرح شده در این بازدیدها بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha