• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۶:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97051407599
  • خبرنگار : 71518

بیرانوند با بشیکتاش توافق کرد/ گلر پرسپولیس قبل از نیم‌فصل می‌رود؟

بیرانوند با بشیکتاش توافق کرد/ گلر پرسپولیس قبل از نیم‌فصل می‌رود؟

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق رسیده و حالا منتظر صدور رضایت‌نامه خود است.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند که پس از درخشش در جام‌جهانی ٢٠١٨ روسیه در صدد جدایی از پرسپولیس و پیوستن به یکی از باشگاه‌های اروپایی بود، حالا خبر رسیده که با باشگاه بشیکتاش ترکیه به توافق نهایی رسیده است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایسنا دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس با باشگاه بشیکتاش به توافق کامل رسیده است و حالا در صدد است تا پیش از نیم‌فصل اول پرسپولیس را ترک کند. طبق توافق انجام شده قرار است مسئولان باشگاه بشیکتاش طی روزهای آینده به تهران بیایند و مذاکرات نهایی را با باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بیرانوند انجام دهند.

با توجه به این که بوژدار رادوشوویچ طی دو بازی اخیر پرسپولیس عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و توانست دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارد، به نظر می‌رسد حالا مدیران پرسپولیس با خیال راحت‌تری پشت میز مذاکره با مدیران بشیکتاش می‌نشینند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

عالی بره خوبه

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۶ ۰۱:۱۵

حسادت حس بدی هست

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۸:۵۰

ببخشید بوژدار رادوشوویچ کجا مطمئن ظاهر شده؟ حمله‌ای آن‌چنانی نشده که مطمئن نشون بده، اتفاقا دروازبان ضعیغی هست و اگر مدیریت پرسپولیس به بیرانوند اجازه جدایی بده تماشاگران دیگه ساکت نمی‌شینند.

avatar
۱۳۹۷-۰۵-۱۴ ۱۹:۵۰

مدیریت پرسپولیس بر عکس استقلال داره سر خود عمل می‌کنه. همه بازیکن‌های پرسپولیس دارند می‌روند. مگر تو این وضعیت ممکنه!؟ جدیدا با تبلیغ دو بازی رادوشویچ که اصلا ملاک نیستند و اتفاقا رادو نشون داد دروازبان بسیار ضعیقی هست سعی در گول زدن هواداران را دارند تا ببرانوند منتقل بشه، خدا شاهده بیرانوند بره پرسپولیس از هر لحاظ بگید سقوط میکنه چه از لحاظ فنی چه روحی، من نمی‌دونم چرا گرشاسپی قصد نابودی پرسپولیس را دارد. آیا چون رفتنی هست، فقط خواهشا نگید برانکو یه کاری می‌کند، پست دروازبانی پست خیلی حساسی هست خیلی، قبل از آمدن بیرانوند چوبش را خوردیم خاطرتون که هست. از همه چیز جالب‌تر و مشکوک‌تر این که در محیط‌های مجازی همه فن پیج‌های پرسپولیسی در حال تبلیغ رضایت هوادارن برای رفتن بیرانوند هستند و اظهار می‌کنند که حقشه!!!! پس حق هواداران و پرسپولیس چی می‌شه؟ هواداران عزیز گول این تبلیغات نخورید ما به بیرانوند نیاز مبرم داریم تا نیم فصل حداقل تا دروازبان خوبی جذب کنیم.