• سه‌شنبه / ۶ شهریور ۱۳۹۷ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 97060602829
  • خبرنگار : 71489

بازدید وزیر دفاع از روند پاکسازی شهر حلب از دست تروریست‌ها

بازدید وزیر دفاع از روند پاکسازی شهر حلب از دست تروریست‌ها

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آخرین برنامه‌ خود در سفر به سوریه با حضور در منطقه حلب، به همراه جمعی از فرماندهان مقاومت از روند پاکسازی شهر از دست متجاوزین و ترویست‌ها بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ حاتمی در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با ‌فرماندهان محور مقاومت، در جریان آخرین شرایط امنیتی و استقرار صلح و ثبات در شهر حلب قرار گرفت.

وی در این بازدید تلاش مجاهدانه و مخلصانه رزمندگان محور مقاومت را در مبارزه با تروریست‌های تکفیری ستود و اظهار کرد: مبارزه و پایمردی شما در نابودی تروریست‌های داعشی در حقیقت زنده‌ کننده اسلام ناب محمدی (ص) در منطقه و رسوا کننده دست‌های شیطانی و پلید استکبار جهانی در تولید و هدایت تروریست‌های جنایتکار در سوریه و عراق بود.


وزیر دفاع اظهار امیدواری کرد به همت ملت، دولت، نیروهای مسلح و رزمندگان محور مقاومت شاهد برقراری کامل صلح و امنیت در سوریه و منطقه باشیم.


حاتمی خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که با همت والای شما، لشکریان امام زمان ‌(عج) شکل گرفت و توانستید نقشه‌ها و توطئه‌های پلید و بزرگ دشمن را در منطقه نقش بر آب کنید.


وزیر دفاع در ادامه با ‌حضور در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم با عرض خدا قوت و دست‌ مریزاد، تلاش‌های آنان را در برقراری صلح و امنیت منطقه بسیار با اهمیت و راهبردی برشمرد و از تک تک فرماندهان و سربازان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.‌

حاتمی در جریان این بازدید در جمع صمیمی مدافعان حرم، ‌مصداق مجاهدت این رزمندگان را جهاد فی سبیل الله دانست و یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و به روح شهدای مدافع حرم که در راه حفظ و تعالی اسلام عزیز جان خود را در طبق اخلاص نهاده‌اند درود فرستاد و گفت: از خداوند متعال مسئلت داریم که مرگ ما را شهادت در راه خودش قرار ‌دهد.

وی علاوه بر حضور در جمع فرماندهان محور مقاومت، از بخش‌های مختلف شهر حلب و مناطق مرزی بازدید کرد و در محل استقرار یگان‌های رزمی و واکنش سریع مدافع حرم حضور یافت و از ایستادگی آنان در برابر توطئه‌های پیچیده دشمنان تکفیری تقدیر کرد.

در این بازدید ‌جمعی از فرماندهان ارتش سوریه را امیر سرتیپ حاتمی همراهی می‌کردند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha