به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک، این جشنواره از ۲۰ مهرماه ۱۳۹۷ آغاز و تا پایان پاییز ادامه خواهد داشت.
کمپین گسترده و سراسری آسیاتک با نام روی نُتِ نِت، به زندگی ۳۶۰ درجه مشترکین و دریافت پاسخ سریع، به صرفه، جذاب و با کیفیت خدمات ارتباطی بر پایه اینترنت پرداخته است.
این نسل از کمپینهای تجاری مدرن یکی از بهروزترین و کارآمدترین روشهای بازاریابی نوین جهانی است که مدل بومی شده آن توسط شرکت آسیاتک طراحی و اجرا شده است.
این گزارش حاکیست از مهمترین ویژگیهای کمپین روی نُتِ نِت تاکید بر جایگاه آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور و مهمتر از همه تاکید خلاقانه به کامل بودن سبد محصولات و خدمات، جهت پاسخگویی به کلیه نیازهای مشترکین شامل نیازهای شخصی، خانگی، خدمات اینترنت همراه و همچنین راهکارهای جامع برای سازمانها است.
خدمات اینترنت پر سرعت ADSL۲+، سرویس جدید "آسیاتل" با امکان جابه جایی شماره تلفنهای ثابت در سراسر کشور و امکان پاسخگویی و برقراری تماس با شماره ثابت از طریق گوشی موبایل، خدمات اینترنت پر سرعت TD-LTE ، خدمات پهنای باند اختصاصی و همچنین امکان برخورداری از امکانات مدرن و بالاترین ظرفیت دیتاسنتر کشور در برج میلاد به عنوان ششمین برج مخابراتی بلند دنیا، تنها بخشی از خدمات منحصر به فرد آسیاتک در کمپین پاییزه روی نُتِ نِت است.
در این جشنواره با هدف احترام به کلیه مشتریان، خدمات، جوایز ویژه و سرویسهای ارزش افزوده برای مشترکین آسیاتکی و عزیزان غیرآسیاتکی پیشبینی شده که از آن جمله میتوان به هدایای ارزشمندی از قبیل تبلت، اشتراک رایگان VOD و غیره اشاره کرد.
کلیه علاقهمندان به استفاده از این فرصت استثنایی میتوانند با مراجعه به سایت آسیاتک و یا تماس با شماره سراسری ۱۵۴۴ و همچنین عاملین مجاز فروش در سراسر کشور، از مزایای ویژه این طرح استفاده کنند.
انتهای پیام


نظرات