• سه‌شنبه / ۲۴ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: دفاعی - امنيتی
  • کد خبر: 97072413383
  • خبرنگار : 71489

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

موظف به ادامه راه شهدا هستیم

 موظف به ادامه راه شهدا هستیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: ما موظف هستیم به‌عنوان امانت‌داران شهدا، این راه را ادامه بدهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگو گرفتن از سبک زندگی شهیدان است.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در حاشیه مراسم ادای احترام کارکنان سازمان عقیدتی به مقام شهدا و تجدید میثاق با بنیان‌گذار جنهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ما موظف هستیم به‌عنوان امانت‌داران شهدا، این راه را ادامه بدهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگو گرفتن از سبک زندگی شهیدان است.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از مهم‌ترین رسالت‌هایش این است که سبک زندگی شهیدان را به نسل نو منتقل کند و در این زمینه اقدام‌های فراوانی از طریق فضای مجازی، فیلم‌ها، سخنرانی‌ها و نشریه‌ها و مجله‌ها صورت گرفته است.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین  با اشاره به تاسیس این سازمان در ۲۴ مهر ۱۳۵۸ با پیشنهاد، مقام معظم رهبری و تصویب امام خمینی(ره)، خاطر نشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای تعمیق باورهای دینی در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شد. امروز می‌توانیم بگوییم که امام(ره) به آرزوی خودش رسید و ما امروز از یک ارتش ولایی، مومن، متدین، انقلابی، جهادی و شهادت‌طلب برخوردار هستیم. ارتش ما امروز یک ارتش قرآنی و نورانی است.


محمد حسنی با تاکید بر اینکه محور و جانمایه تلاش‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش «قرآن» است، به بیان برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پرداخت و گفت: نقشه راه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای آینده، اجرای طرح های دوازده گانه فرهنگی مصباح است که در یک سال گذشته تهیه شده و امروز هم در حال اجراست و همه مخاطبین در ارتش را تحت پوشش قرار می‌دهد. طرح‌های مصباح‌ در ارتباط با ساماندهی امور دینی، فرهنگی و مکتبی مربوط به سربازان، کارکنان پایور، خانواده‌های کارکنان و بسیجیان و هیات‌های ارتش است. کتابخوانی، ترویج مفاهیم نهج‌البلاغه و به ویژه توانمندسازی جوانان برای استفاده صحیح از فضای مجازی، از جمله مصادیق گنجانده شده در طرح‌های مصباح است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha