• جمعه / ۲۷ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97072714958
  • خبرنگار : 71418

گزارش فیبا از بسکتبال ایران

سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال: در ترکیب تغییرات داریم

مهران شاهین‌طبع با سایت رسمی فدراسیون جهانی درباره وضعیت تیم ملی ایران برای پنجره بعدی انتخابی جام‌جهانی گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی بسکتبال ایران پس از باختی که برابر ژاپن در مسیر جام‌جهانی تجربه کرد راه سختی تا رسیدن به این تورنمت بزرگ دارد. سایت رسمی فدراسیون جهانی در گزارشی به وضعیت تیم ملی ایران در دیدار با ژاپن پرداخته و از مسیر پیش‌رو نوشته‌ است:

تیم ملی بسکتبال ایران شروع قدرتمندی برابر ژاپن داشت اما در نیمه دوم نتوانست برابر حمله‌های میزبانش کاری کند و در نهایت مغلوب شد. طبق گفته‌های آرن داوودی، گارد راس تیم ملی ایران، در این مسابقه ایران نتوانسته در دفاع حریف را کنترل کند. داوودی گفته‌ است: ما در دفاع بد بودیم و درصد شوت‌های موفق ژاپن خیلی بالا بود. آن‌ها خیلی خوب بازی کردند.

مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی ایران نیز درباره این مسابقه به تیم خوب ژاپن اشاره کرده در شرایطی که تیم ملی ایران بدون حامد حدادی برابر این حریف به میدان رفته‌ است. او گفته‌ است: ما برابر تیمی قابل احترام بازی کردیم. ما چند تغییر در ترکیب داشتیم چرا که نتوانستیم از برخی بازیکنان تیم به دلیل مصدومیت استفاده کنیم. نتوانستیم در زیر سبد حریف را کنترل کنیم و توپ‌های از دست رفته زیادی داشتیم.

او هم‌چنین تاکید کرده‌ است: ما مشکلات تاکتیکی داشتیم که باید آن‌ها را برطرف کنیم. هم‌چنین باید بیش‌تر امتیاز کسب کنیم. ژاپن بازیکنان خیلی خوبی در زیر سبد دارد که خیلی خوب بازی کردند. ما نتوانستیم آن‌ها را کنترل کنیم. به نظرم هاشیمورا آینده بسیار خوبی دارد. او می‌تواند پیشرفت بیش‌تری داشته باشد و برابر ما فوق‌العاده بازی کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در ادامه به دیدارهای آینده اشاره کرده و گفته‌ است: دو بازی بسیار سخت برابر فیلیپین و استرالیا داریم. شاید تغییراتی در ترکیب داشته باشیم و از برخی بازیکنان دیگر استفاده کنیم اما نکته مهم این است که قطعا باید کاری انجام بدهیم تا بهتر شویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha