• شنبه / ۱۵ دی ۱۳۹۷ / ۱۵:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97101507940
  • خبرنگار : 30054

برگزاری همایش بازاریابی دیجیتال در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

برگزاری همایش بازاریابی دیجیتال در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی

همایش بزرگ بازاریابی دیجیتال تحت عنوان مسیر موفقیت دیجیتال مارکتینگ با رویکرد مدیریت بازاریابی در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، در این همایش که توسط آکادمی دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، کارشناسان و صاحب نظران و فعالان این حوزه از جمله شاهین آرپناهی مدیریت کل ارتباطات همراه اول، مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ، شراگیم مرادی کارشناس دیجیتال مارکتینگ دیجی کالا و دیجی استایل، علی حسینی کارشناس ارشد سئو علی بابا، یوسف فراهانی مدرس دوره‌های بازاریابی محتوا و مدیر محتوای علی بابا و جاباما، محمد سمیعی مدیر مارکتینگ ریحون، سجاد احمدی مدیر پرفومنس مارکتینگ علی بابا به سخنرانی و برگزاری پنل پرداختند.

شاهین آرپناهی مدیریت کل ارتباطات همراه اول در سخنرانی خود با موضوع تحقق رویای دیجیتال موضوع ترجیحات ذهنی انسان‌ها را مورد بحث قرار داد و اظهار کرد: اگر در مسیر ترجیحات خود حرکت کنیم نتایج بهتری از عملکرد خود به دست می‌آوریم، بنابراین همه باید تلاش کنیم که ترجیحات خود را بشناسیم و تلاش کنیم در سازمانی که کار می‌کنیم در موقعیتی قرار بگیریم که با ترجیحات ما هماهنگی دارد.

وی همچنین گفت: همراه اول لایه‌های مختلفی را برای توسعه کسب‌وکار خود تعریف کرده که در لایه سوم به سرمایه‌گذاری در حوزه‌هایی که سبک زندگی دیجیتال را ترویج می کنند، خواهد پرداخت.

مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ نیز در سخنرانی خود با عنوان اصول دیجیتال مارکتینگ با بیان اینکه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط از مباحث مطروح در همایش بهتر بهره می‌گیرند چرا که کسب‌وکارهای بزرگ توان سرمایه‌گذاری و تجهیز تیم برای بهره‌مندی از اصول دیجیتال مارکتینگ را دارند ولی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در این زمینه با محدودیت‌هایی مواجه‌اند، به تشریح اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال و روش‌ها و ابزارهای مرسوم آن در جهان و ایران پرداخت.

در ادامه یوسف فراهانی مدیر محتوا علی بابا و جامابا به ارائه سخنرانی خود با عنوان محتوا پادشاه بازاریابی دیجیتال پرداخت و سپس پیمان شهید نورایی مدیرعامل ایران هاست در مورد زیرساخت فنی دیجیتال مارکتینگ به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه پنل تخصصی در حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد که در این پنل به آسیب‌شناسی روندهای این حوزه پرداخته شد.

سپس محمد سمیعی مدیر مارکتینگ ریحون در سخنرانی خود با عنوان ویدئو مارکتینگ به بیان ظرفیت‌ها و تجارب این حوزه از بازاریابی دیجیتال پرداخت و سجاد احمدی مدیر پرفومنس مارکتینگ علی بابا نیز سخنرانی خود را در با عنوان قدرت دیجیتال مارکتینگ در عمل برای حاضران در همایش ایراد کرد.

آخرین پنل تخصصی این همایش تحت عنوان چالش دیجیتالی شدن نیز با حضور مهدی دهبان موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ، صفا صیرفی هیات مدیرهFCB Artgroup ، علیجاه شهر بانوئی تحلیل‌گر، مدرس بازاریابی و تبلیغات، هادی مرادی مدیر بازاریابی بیابوم برگزار شد.

شایان ذکر است این همایش از تلویزیون اینترنتی آیو به صورت زنده پخش شد.

انتهای رپورتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha