• شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۰۰:۲۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97112713582
  • خبرنگار : 71506

واکنش رییس فدراسیون جهانی جودو به "باخت عمدی" سعید ملایی در پاریس

واکنش رییس فدراسیون جهانی جودو به "باخت عمدی" سعید ملایی در پاریس

رئیس فدراسیون جهانی جودو ضمن اعلام حمایت تلویحی از الزام ورزشکاران به رعایت ساختار و قوانین جامعه خود گفت: موضوع باخت سعید ملایی در رقابت‌های گرنداسلم پاریس را بررسی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، ماریوس ویزر رئیس فدراسیون جهانی جودو در پاسخ به سوالی درباره "باخت عمدی سعید ملایی مقابل حریف قزاق خود در رقابت‌های گرنداسلم پاریس برای روبرو نشدن با جودوکار اسرائیلی و اینکه این اتفاق برای سومین مرتبه پیاپی طی ماه‌های اخیر از جانب این ورزشکار رخ داده" عنوان کرد: ما به دقت این موضوع را بررسی خواهیم کرد چرا که آسان نیست از نظر رفتارشناسی بگوییم این ورزشکار چگونه شکست خورده است. این شرایط خیلی پیچیده‌ای است. بعضی مواقع قسمتی از ورزش تأثیری در زندگی دارند که باید جوانب مختلف را در نظر گرفت. ریسک و اقدامات احتیاطی برای اعضای خانواده و آن ورزشکار. تناقض بین آرزوهای ورزشکاران ما و سیستمی که در آن هستند. همانطور که خود شما می‌دانید تقریباً غیر ممکن است فردی در کشورش یک سیستم را نقض کند. از نظر ورزشی ما این موضوع را بررسی خواهیم کرد و راه حل عادلانه‌ای پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۰۸:۵۶

اصرار بر یک سیاست توجیه ناپذیر. واقعا چند درصد از مردم با این روش مبارزه با اسراییل موافق هستند؟

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۰:۳۶

کمتر از یک درصد

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۹:۱۸

خانم شيما لطفا فقط از طرف خودتان صحبت كنيد. من و بسياري از افرادي كه مي‌شناسم با سياست به رسميت نشناختن اسراييل موافق هستيم و به شدت پاي آن بوده و خواهيم بود.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۸ ۱۲:۱۳

آقای آرش شما هم از جانب آشنایانتون نظر دادید که. در ضمن شما هر وقت رفتی مسابقات جهانی و به حریف اسراییلی خوردی مسابقه نده. این موضوع باید فردی باشه نه اجباری.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۰:۴۹

باید به دنبال ردپای محمد درخشان در این قضیه مشکوک مصاحبه رییس فدراسیون جهانی بود

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۲:۵۰

بنظر من که کار، کار انگیسیاست ... شایدم کار این روساست ... :))

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۰:۵۶

عزیز برادر وقتی که ورزشکار ایران با ورزشکار اسراییل مسابقه دهد از نظر عرف دیپلماتیک یعنی ایران، اسراییل را به رسمیت می شناسد و وقتی که این مسئله رخ دهد در سایر مناسبات هم خود به خود باید تجدید نظر کند پس بهتر است مسائل سیاسی و دیپلماتیک را خوب مطالعه کنید و بیخود و بی جهت اظهار نظر نکنید!!! کار بسیار پیچیده تر از این حرفهاست ، وقتی نخست وزیر اسراییل در یک پیام ویدیویی از کشتی گیر ما می خواهد که با کشتی گیر اسراییلی مسابقه دهد شما باید عمق کار را درنظر بگیری !!! اینقدر نباید سطحی به مسائل نگاه کنید.

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۱۱ ۰۶:۴۸

برادر، اتفاقا شما کم آگاهانه نظر داده اید و کم آگاهی خطرناک تر از ناآگاهی است. در حقوق بین الملل و علوم سیاسی هنگامی که کشوری را به رسمیت شناختی دیگر نمی توانی پس بگیری. ایران در زمان شاه، اسراییل را به رسمیت شناخته است. با مسابقه ندادن با اسراییل بیشتر به خودمان ضرر می زنیم. راه‌های بهتری برای مقابله با اسراییل وجود دارد.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۲:۱۵

پهلوان رسول خادم هم گفتند ... ولی حرفشان، چون حقیقت بود، تلخ بود و به مذاق خوش نیامد و دیدیم که در اولین فرصت ممکن هم - بصورت تکلیف‌ شده - بستن و محدودکردن و تحت فشار گذاشتن فدراسیون کشتی که بطور طبیعی منجر به نتایج مجارستان شد، انجام و - به خیال خام - تسویه حسابِ حذفی که رویه همیشگی بوده، انجام شد ... هر چند شتر در خواب بیند پنبه‌ دانه. رسول خادم و رسول خادم‌ها در قلب مردم جای دارند .

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۳:۰۸

بهترین اتفاقی که برای جودو می تواند پیش بیاید این است که اجازه شرکت جودو کاروان بدون پرچم در بازی‌های جهانی و منطقه‌ای داده شود.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۷ ۱۹:۵۵

در این سیاست غلط مردم ضرر می‌کنند نه سیاستمداران

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۱ ۱۵:۰۶

ورزش از سیاست باید جدا بشه

avatar
۱۳۹۷-۱۲-۰۲ ۱۷:۴۶

ورزشکار حرفه‌ای سال‌ها زحمت میکشه و زمانی که باید نتیجه بگیره به خاطر سیاست باید کنار بکشه و این غلط هستش.