• شنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۶:۲۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 97112714106
  • خبرنگار : 71549

توضیحات سولاری درباره شکایت لالیگا از بیل و احتمال محرومیت راموس

توضیحات سولاری درباره شکایت لالیگا از بیل و احتمال محرومیت راموس

سرمربی رئال مادرید درباره شکایت لالیگا از مهاجم ولزی‌اش و محرومیت احتمالی مدافع اسپانیایی توسط یوفا با رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید یکشنبه در هفته بیست و چهارم لالیگا به مصاف خیرونا می‌رود. سانتیاگو سولاری در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. ما رقابت کردن را دوست داریم. این روزها تعیین کننده خواهد بود و هدف آشکاری برای پیروزی داریم. فردا نیز مانند همیشه رقابت خواهیم کرد.

سرمربی آرژانتینی درباره تمدید قرارداد ارنستو والورده با بارسلونا و دیگو پابلو سیمئونه با اتلتیکومادرید اظهار کرد: به خاطر همکارانم خوشحالم. تمرکز ما روی زمان حال است. به نظر حرف کلیشه‌ای می‌آید اما در واقع این یک حقیقت است.

سرمربی رئال مادرید در مورد تحت تعقیب بودن توسط خاویر تباس (رییس لالیگا) گفت: ما توسط اتلتیکو، سویا، آلاوس تحت تعقیب هستیم و در حال تعقیب بارسلونا هستیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد که همه تحت تعقیبمان باشند.

لالیگا از گرت بیل به خاطر حرکت جنجالی‌اش در داربی مادرید شکایت کرده است.

سرخیو راموس در دیدار رفت برابر آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی کارت زرد دریافت کرد و دیدار برگشت را از دست داد. افراد زیادی او را متهم کردند که به خاطر حضور در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی (در صورت صعود) از قصد کارت زرد گرفته است. برخی رسانه‌ها مدعی شدند که مدافع اسپانیایی از نیکمت پرسیده است که کارت زرد دریافت کند یا نه. از طرفی یوفا در این رابطه پرونده باز کرد و ممکن است مدافع مادرید محروم شود. سولاری درباره این موضوع گفت: ما قانون‌گذار نیستیم و نمی‌دانم محروم کردن عادلانه است یا نه. ما برای احتمالات دست به چنین کارهایی نمی‌زنیم. راموس توضیح داد. او گفت که برای متوقف کردن بازیکن حریف دست به خطا زده است. ما برای دریافت کارت زرد خطا نمی‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha