• سه‌شنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97121407703
  • خبرنگار : 30054

چگونه یک شرکت، معتبرترین جایزه ملی برند را از آن خود کرد؟

چگونه یک شرکت، معتبرترین جایزه ملی برند را از آن خود کرد؟

مراسم اهدای معتبرترین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایرانبا حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست سازمان توسعه تجارت برگزار شد و شرکت بوتان برای دومین بار پیاپی گواهینامه و تندیس برند برتر کشور را کسب کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت بوتان، اولین دوره این رویداد که معتبرترین رویداد اهدای جایزه برندهای برتر کشور به شمار می‌رود در سال ۹۵ برگزار شد و شرکت بوتان به عنوان یکی از ۱۸ شرکت برگزیده کشور تندیس و لوح تقدیر این رویداد را دریافت کرد.

امسال نیز دومین دوره جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران برگزار شد و شرکت بوتان برای دومین بار جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران را از آن خود کرد.

بوتان در شش دهه فعالیت خود، با تعریف و ارائه سطح جدید و متفاوتی از کیفیت در ارائه محصولات و خدمات به مشتریان و جلب رضایت و وفاداری آن‌ها، نقشی برجسته در تدوین و ارتقای استانداردها و در نتیجه ارتقای سطح کیفی محصولات متعدد و متنوع انواع پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن و رادیاتور و تجهیزات تاسیساتی کشور داشته است. توجه ویژه به ارتقای کیفی و تولید با استانداردها و تکنولوژی روز دنیا، از اولویت‌های اصلی این شرکت می‌باشد.

صادرات محصولات نیز به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت بوتان محسوب می‌شود. در این زمینه بوتان علاوه بر کسب سهم حداکثری از بازار داخلی وسایل گرمایشی با صادرات روزافزون و مستمر به اروپا و آسیا بازارهای جدیدی را فتح کرده و با شکستن رکورد صادرات بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه، به نامی شناخته شده در این صنعت تبدیل شده است.

همچنین شبکه گسترده ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات به واسطه بیش از ۶ هزار نفر پرسنل آموزش دیده و مجرب در ۳۱ استان و ۶۳۵ شهر رضایت بالای مشتریان بوتان را به همراه داشته است.

بوتان هم‌اکنون در خانه بیش از ۱۱ میلیون خانواده ایرانی حضور دارد.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha