• یکشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98020804082
  • خبرنگار : 90047

پرسپولیس - سپاهان، 500 میلیون تومان به آزادی ضرر زد

تصاویری از تخریب "آزادی" توسط هواداران پرسپولیس - سپاهان

تصاویری از تخریب "آزادی" توسط هواداران پرسپولیس - سپاهان

پس از دیدار جنجالی دو تیم سپاهان و پرسپولیس که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، بیش از 200 میلیون تومان به تاسیسات، صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم صوتی، برق و سکوهای این ورزشگاه آسیب وارد شد.

به گزارش ایسنا، پس از پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان که در استادیوم ورزشگاه آزادی برگزار شد، هواداران دو تیم پس از تساوی این دو تیم به تخریب بخشی زیادی از ورزشگاه آزادی از جمله تأسیسات، صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی، سیستم‌های صوتی، برق و… اقدام کردند که به گفته‌ی علی اکبر شعبانلو سرپرست ورزشگاه آزادی در طی این تخریب بیش از ۲۰۰ صندلی از جای خود کنده شده و تعداد زیادی صندلی شکسته شده است. همچنین بیشترین تخریب در ضلع جنوبی و طبقه اول ورزشگاه آزادی بوده است.

وی در گفت‌وگو با ایسنا میزان خسارات برآورد شده برای بازسازی مجدد ورزشگاه آزادی را تا این لحظه ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: البته هنوز برآورد کاملی از تخریب ورزشگاه آزادی اعلام نشده ولی به نظر می‌رسد میزان تخریب تا حدود پانصد میلیون تومان نیز برسد. ضمن اینکه در جریان این تخریب اکثر سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه آزادی خراب شده و شیرآلات زیادی تخریب شده است. به طوری که در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس به خاطر کنده شدن شیرآلات سرویس‌های بهداشتی آزادی مملو از آب شده بود.

سرپرست ورزشگاه آزادی در پایان ضمن اشاره به تخریب درب‌ها و کنده شدن شلنگ‌های سرویس‌های بهداشتی، پایه‌های فلزی سیستم‌های صوتی و… اظهار امیدواری کرد که بتوانند تا روز چهارشنبه یازده اردیبهشت قسمت‌های مختلف تخریب شده ورزشگاه آزادی را بازسازی و برای دیدار تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان آماده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۳:۲۳

با سلام، فدراسیون دیگر این تماشاگران را به استادیوم راه ندهند! متاسفانه با استفاده مواد مخدر می آیند آنجا و تنش ایجاد می شود. همه را محروم کنید. تمام

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۳:۳۸

واقعا آدم متاسف میشه از اینگونه رفتارهای زشت . کی میخواییم یاد بگیریم .....

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۵:۱۸

روی قشنگ هم داره فوتبالتون؟ شما رسانه ها هم مقصرید چون همه ورزش ایران شده فوتبال. سهم بقیه ورزشها از بودجه و توجه در حد صفره. چرا از جیب بیت المال باید این همه خسارت بخوره؟ در حالی که کاراته پول اعزام نداشت و کلی مدال از دست رفت در مسابقات جوانان آسیا.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۷:۴۳

موافقم. این رسانه‌س که می‌تونه اهمیت بقیه رشته‌ها رو تو جامعه بالا ببره.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۷:۴۷

باید این ورزشگاه از نوع ساخته بشه. نباید آفتابه خرج لگن کرد

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۹:۱۲

الکترونیکی کردن بلیت صندلی‌ها آن‌چنان کار سختی نیست که نشود انجام داد، خیلی ساده می‌توان این‌کار را کرد، مگر این که بنا به دلایلی عزمی برای این کار نباشد.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۹:۲۳

در اکثر بازی‌هایی که تنش و دعوا و ... بوده متاسفانه پرسپولیس یک پای ثابت آن بوده. به دلیل جانبداری وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال با زیر مجوعه‌های کمیته داوران و انضباطی.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۸ ۱۹:۲۵

دلیل اصلی این اتفاقات جانبداری و اشتباهات مسوولان وزارت و فدراسیون هستند.

avatar
۱۳۹۸-۰۲-۰۹ ۱۱:۵۰

بیشترین پول در فوتبال خرج میشه بدترین فحش‌ها در فوتبال تبلیغ میشه بیشترین برنامه در مورد فوتبال بدترین نتیجه ها از فوتبال بیشترین طرفداری از فوتبال. بسه دیگه حالمون بد شد از بس هی فوتبال باشه یک دهم این پولی که در فوتبال خرج میشه در ورزشهای دیگه ای خرج می شد الان توی همشون در جهان قهرمان بودیم.