• یکشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98040200873
  • خبرنگار : 30054

نمایندگی کارچر آلمان در ایران

نمایندگی کارچر آلمان در ایران

شاید یکی از اصلی‌ترین سوالات مشتریان برند محبوب کرشرآلمان یا به تلفظ مرسوم کارچر در ایران، نام نمایندگی رسمی این برند در ایران باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارچر شاپ، متأسفانه در بخش محصولات خانگی این برند، به دلیل ورود غیرقانونی حجم زیادی از بخارشوی‌ها و دیگرمحصولات خانگی این برند به کشور و توزیع این محصولات در بازار، مشتریان این برند معروف و معظم آلمانی را سردرگم کرده است. هر کدام از مدل‌هایی که به طور غیرقانونی وارد کشور شده‌اند با بدون گارانتی و یا با گارانتی‌های بدون پشتوانه به بازار عرضه شده‌اند.

این در حالی است که شرکت کارن تجارت بهین نماینگی رسمی بخش خانگی و صنعتی کارچر آلمان در کشور عزیزمان ایران می‌باشد و حتی فروشگاه رسمی و فیزیکی این شرکت که به صورت نمایشگاه دائمی محصولات کارچر در ایران فعال می‌باشد در خیابان آزادی تهران دایر می‌باشد.

شرکت کارن تجارت بهین که نمایندگی رسمی محصولات نظافت خانگی و صنعتی کارچر آلمان در ایران می‌باشد تمامی محصولات این شرکت شهیر آلمانی را در فروشگاهی تحت عنوان کارچرسنتر عرضه کرده که مشتریان می‌توانند بیشتر این محصولات را با تست کردن و آشنایی بیشتر خرید کنند.

تنوع محصولات خانگی در کارچر سنترتهران عبارتند از انواع زمین شوی خانگی، بخارشوی خانگی، فرش و موکت شوی، مبل شوی خانگی، جاروبرقی خانگی، کارواش خانگی و… و در بخش محصولات صنعتی مدل‌های متنوعی از اسکرابر صنعتی، جاروبرقی صنعتی، زمین شوی صنعتی، بخارشوی صنعتی، فرش شوی صنعتی، واترجت صنعتی، سوییپر صنعتی و … شامل می‌شود.

شرکت کارن تجارت بهین به عنوان نماینده رسمی شرکت کارچر در ایران علاوه به فروشگاه دائمی فیزیکی کارچر سنتر در شهر تهران، برای رفاه حال مشتریان خود در اقصی نقاط کشور، اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت فروش آنلاین خود نیز به نام www.karchershop.ir کرده است که مشتریان عزیز علاوه بر دریافت اطلاعات کامل محصولات می‌توانند به صورت آنلاین محصولات کارچر را خریداری کنند.

شرکت کارن تجارت بهین هیچگونه مسئولیتی در قبال کارت‌های گارانتی غیر از کارن تجارت و یا محصولاتی که به صورت غیرقانونی به کشور وارد شده‌اند، ندارد و بهتر است مشتریان این برند محبوب در حین خریداری این محصولات نهایت دقت را در خرید خود داشته باشند تا از متضرر شدن خود در زمان نیاز به خدمات پس از فروش جلوگیری کنند.

انتهای رپرتاژ خبری

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha