• پنجشنبه / ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051708809
  • خبرنگار : 30054

راهنمای خرید باربیکیو

راهنمای خرید باربیکیو

فکر کنید همراه خانواده یا دوستان خود به طبیعت‌گردی رفته‌اید و هر لحظه امکان دارد دلتان بخواهد یک غذایی میل کنید که شاید پیش خودتان بگویید که امکان ندارد بشود در فضای باز با این امکانات تهیه کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ملاقه، باربیکیو انواع مختلفی دارد که به شما امکان پخت‌وپز در فضای بسته و باز را می‌دهد. یک باربیکیوها بسیار مختلف هستند. بستگی به نیاز شما به جهت نوع پخت را دارد. پس نیاز هست که در خرید باربیکیو مناسب دقت لازم را داشته باشید.

با ما همراه باشید تا به بررسی یک مدل جدید از باربیکیو که به نام باربیکیو همه کاره شهرت دارد، بپردازیم.

تهیه انواع غذاها با باربیکیو همه کاره

باربیکیو همه کاره مخصوص کباب‌های خوشمزه‌ای هست که خودتان با سلیقه خودتان می‌توانید تهیه کنید. مرغ بریان با باربیکیو همه کاره وجود دسته‌های قابل تعویض در باربیکیو و سیخ و جوجه‌گردان امکان پخت مرغ بریان را به شما می‌دهد. حالت کروی شکل این محصول باعث چرخش و سیر کوله شدن هوا در تمام فضای باربیکیو می‌شود که این امر باعث پخت یکنواخت مرغ می‌شود.

می‌توانید مرغ بریانی با شعله گاز و حتی ذغال داشته باشید. ما حتی در این باربیکیو تجهیزات پخت کباب ترکی را نیز فراهم کرده‌ایم، پخت کباب ترکی به وسیله سیخ ایستاده شده در باربیکیو، همانند قبل قادر خواهید بود با گذاشتن درب پختی یکنواخت داشته باشید.

باربیکیو قابلیت‌های زیادی دارد از جمله پخت نان در باربیکیو با استفاده از صفحه چدنی. اصلا فکر می‌کردید بتوانید توی فضای باز بهترین پیتزا را تهیه کنید. شما می‌توانید با استفاده از باربیکیو همه کاره پیتزا تهیه کنید. از ویژگی‌ها منحصر به فرد این کالا قیمت این مدل هست که نسبت به قیمت باربیکیو های دیگر به جرات می‌توان گفت که قیمتی نصف نسبت به اجناس مشابه دارد.

جزئیات محصول باربیکیو

ابعاد: ۱۰۰*۵۵*۷۰ سانتی متر

جنس بدنه: فلز

لوازم جانبی: ظرف بخارپز- ظرف پیتزا – ۴ عدد پایه کوتاه – ۴ پایه بلند – ۴ پایه کوتاه – ظرف فلزی گریل – ظرف مخصوص استفاده از ذغال – ۱ عدد سیخ مرغ بریان – ۱ عدد سیخ مخصوص کباب ترکی -۲ عدد جایه جوجه گردان –ظرف چدنی پخت نان و طبخ – پایه فلزی جهت استفاده از قابلمه.

مدل: منقل گریل و باربیکیو همه کاره

قابلیت پخت انواع کباب با سیخ – کباب ترکی – مرغ بریان –پخت استیک – پیتزا پز – استفاده به عنوان گاز برای خوروشت و برنج – پخت نان –بخارپز- سرخ کردن و....

قابلیت تنطیم حرارت دارد و ارتفاع آن قابل تنظیم ارتفاع در حالت ایستاده و نشسته دارد قابلیت تنطیم درجه حرارت دارد و صفحات جدا شونده یکی دیگه از چند ویژگی باربیکیو هست.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha