• شنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98051909382
  • خبرنگار : 30054

سفر به قشم و دیدار از جاذبه‌های گردشگری آن

سفر به قشم و دیدار از جاذبه‌های گردشگری آن

یکی از جزایر دیدنی و جذاب برای گردشگران جزیرۀ زیبا و رنگارنگ قشم است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام میزبون، شاید در خیلی از شهرها و مقاصد گردشگری آب جاذبۀ ویژۀ گردشگری به شمار برود اما در این مورد به خصوص باید گفت خاک جزیرۀ قشم یکی از جذابیت‌های ویژۀ این جزیره شمرده می‌شود. خاک قشم رنگارنگ است. در این جزیره شما خاک‌هایی با رنگ‌های متنوع و کاملاً متفاوت را مشاهده خواهید کرد. نقاشی با خاک قشم و خلاقیت‌های هنری بسیار با این خاک سبب شده، موزه‌ای توسط یک هنرمند اصیل ایرانی در این جزیره احداث شود. در سفر به قشم می‌توانید از این موزه دیدن کنید. اما لازم است اضافه کنم در این جزیره نوعی خاک خوراکی نیز یافت شده است. به حتم دیدار از این شگفتی‌های شگرف بسیار جالب و هیجان‌انگیز خواهد بود.

سفر به قشم و اجاره ویلا و سوئیت در قشم

سفر بسیار مهیج است. هر سفری جذابیت‌ها و تفریحات و دیدنی‌هایی منحصر به خود را دارد و تجربه‌هایی شگرف و تازه به گردشگران می‌بخشد. به حتم هر یک از ما با شنیدن جاذبه‌های هر شهر در دل آرزو می‌کنیم که آن شهر را از نزدیک ببینیم و آن سفر را تجربه کنیم. اما اولین مسأله‌ای که برای جزم‌کردن عزم به سراغ‌مان می‌آید محل اقامت در مدت سفر در آن شهر است. قشم یکی از همین مقاصد ناب سفر است که بسیار وسوسه ‌برانگیز است و تنها مسألۀ محل اقامت می‌تواند حرکت را اندکی به تأخیر بیندازد.

سفر به قشم را به تأخیر نیندازید!

میزبون راهکاری خلاقانه برای رزرو و اجارۀ ویلا و سوئیت در قشم برای گردشگران ایران دوست طراحی کرده است. بر این اساس شما همین حالا در هر کجا که هستید می‌توانید با لپ‌تاب، رایانۀ شخصی، یا حتی گوشی تلفن همراه خود هر نوع ویلایی را که می‌پسندید در قشم رزرو کنید.

اجاره ویلا در قشم

یکی از انواع اقامتگاه‌های قابل اجاره در قشم ویلاهای مجهز و مستقل هستند. اجاره ویلا در قشم یک انتخاب هوشمندانه و شایسته است. شما با انتخاب یک ویلای مناسب با امکاناتی که نیاز دارید آسودگی خاطر خودتان در سفر را تضمین می‌کنید. به این ترتیب شما با صحۀ صدر برای سفر به قشم برنامه‌ریزی می‌کنید، تاریخ دقیق رسیدن به مقصد را مشخص می‌کنید و در هنگام ورود به جزیرۀ زیبای قشم در آسایش کامل به ویلای اجاره‌ای خود وارد می‌شوید. درست مثل اینکه شما در قشم یک ویلا دارید.

نحوۀ رزرو و اجاره ویلا در قشم

میزبون با طراحی خلاقانه آسان‌ترین راه رزرو و اجاره ویلا در قشم را برای گردشگران عزیز ایجاد کرده است. به این ترتیب کافی است روی لینک اجاره ویلا در قشم کلیک کنید. با همین کلیک ساده شما وارد قشم شدید. حالا ویلاهای قابل اجاره در قشم در مقابل شما هستند. شما با کلیک روی هر ویلا می‌توانید داخل ویلا را برانداز کنید. در ضمن جزئیات و امکانات خاص هر ویلا نیز در همین بخش ذکر شده است. به جزئیات و امکانات ویلا توجه کنید. 

زندگی در عصر تکنولوژی

رزرو و اجاره ویلا در قشم به صورت آنلاین از مواهب زندگی در عصر تکنولوژی به شمار می‌رود. در روزگار ما راه‌های سفر نسبت به گذشته بسیار ساده‌تر شده است. در ضمن به هیچ عنوان به خاطر نداشتن ویلای شخصی در قشم سفر به این جزیرۀ دیدنی و جذاب را به تأخیر نیندازید. با اجاره ویلا در قشم شما هم در این جزیرۀ زیبا ویلا خواهید داشت.

در سفر به قشم...

در سفر به قشم دیدار از درۀ ستارگان، گنبد نمکی، قلعۀ پرتغالی‌ها، ژئوپارک قشم، چشمه کارگاه، چشمه گوری، و چشمه‌های دامنه کوه نمکدان را فراموش نکنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha