• چهارشنبه / ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98053014628
  • خبرنگار : 90047

رقابتهای تیروکمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان

حذف تیمهای ریکرو و کامپوند نوجوانان از مسابقات جهانی اسپانیا

حذف تیمهای ریکرو و کامپوند نوجوانان از مسابقات جهانی اسپانیا

در ادامه رقابت‌های تیروکمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان که در مادرید اسپانیا در حال برگزاری است، تیمهای ریکرو و کامپوند نوجوانان با شکست برابر حریفان از دور مسابقات جهانی کنار رفتند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تیروکمان نوجوانان و جوانان قهرمانی جهان که در مادرید اسپانیا در حال برگزاری است، تیمهای ریکرو و کامپوند نوجوانان به مصاف تیم آمریکا و هند رفتند و با شکست برابر این تیم ها از دور رقابتهای جهانی کنار رفتند. تیم ریکرو نوجوانان با نتیجه 6 بر 2 مغلوب آمریکا شد و تیم کامپوند نوجوانان نیز با نتیجه 229 بر 226 برابر هند شکست خورد و از دور رقابتهای جهانی حذف شد.

همچنین در بخش انفرادی و در ریکرو نوجوانان پسر، امیر علی شیرغلامی به مصاف کمانداری از اوکراین رفت و با نتیجه ۶ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. امیر یزدانی نیز  در دور  نخست حذفی با نتیجه ۶ بر صفر برابر کمانداری از نامیبیا به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد، وی در مرحله بعد با نتیجه ۷ بر یک کمانداری از اوکراین را شکست داد و راهی دور بعد شد.

آرمین پاکزاد نیز در دور اول حذفی مسابقات کامپوند نوجوانان با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۰ مغلوب نماینده بلژیک شد. امیر محمد قربان زاده نیز در دور اول حذفی پس از تساوی ۱۴۳ بر ۱۴۳ برابر نماینده اسپانیا در تیر طلایی شکست خورد و از دور مسابقات جهانی کنار رفت.

پارسا زمانی‌نژاد دیگر کماندار کامپوند نوجوانان در دور اول حذفی برابر کمانداری از تایلند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۸ به برتری رسید. وی در مرحله یک شانزدهم باید به مصاف کمانداری از دانمارک برود.

نگار رجبی در ریکرو نوجوانان، در دور نخست حذفی به مصاف کمانداری از لهستان رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

دانیال حیدرزاده نیز در کامپوند جوانان در دور اول و دوم حذفی استراحت دارد.

در کامپوند میکس تیم جوانان، تیم ایران که با ترکیب دانیال حیدرزاده و گیسا بایبوردی در دور مقدماتی یازدهم شده بود پس از استراحت در دور نخست حذفی در دور دوم به مصاف تیم ترکیه می‌رود.

در ریکرو میکس تیم نوجوانان نیز تیم ایران که با ترکیب امیر یزدانی و نگار رجبی با ۱۲۷۲ امتیاز در رده هجدهم قرار گرفته بود در دور نخست حذفی برابر تیم ایتالیا به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha