• شنبه / ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۳۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98072014747
  • خبرنگار : 30054

تولید محتوای سایت

تولید محتوای سایت

یکی از مشکلات اصلی وبلاگ‌نویسان، ایجاد محتوای مناسب با کسب و کار می‌باشد، اینکه چگونه محتوایی را تولید کنند که مناسب با مخاطبان سایت باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ترجمتن، همچنین موتورهای جستجو روز به روز هوشمندتر از گذشته عمل می‌کنند و در هنگام رتبه‌بندی با دقت بیشتری سایت‌هایی با محتوای با کیفیت را بالاتر از سایر سایت‌ها رتبه‌بندی می‌کنند.

تولید محتوای سایت به یک منظور صورت می‌گیرد فروش و بازدید بیشتر. تولید محتوای باکیفیت، تاثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب، اعتمادسازی و همچنین برند شدن یک کسب و کار دارد اما پیدا کردن یک منبع معتبر برای این کار سخت است.

محتوا می‌تواند یک مقاله متنی، یک فایل صوتی یا ویدئویی یا حتی یک عکس با کمی توضیحات باشد. اگرچه تولید محتوا برای رسانه‌های چاپی هم وجود دارد اما بحث ما در این متن درباره تولید محتوای اینترنتی برای سایت است.

ترجمتن، سامانه ترجمه تخصصی است که برای تمامی کسب و کارها خدماتی همچون ترجمه محتوای سایت ، ترجمه کاتالوگ ، تولید محتوای سایت و .... را به زبان‌های مختلف و با کیفیت تضمینی ارائه می دهد. کیفیت تمامی خدمات ترجمتن با ضمانت بازگشت وجه همراه است.

انواع تولید محتوا

تولید محتوا دارای انواع مختلفی است که بسته به نیاز سایت نوع آن مشخص می‌شود از انواع تولید محتوا می‌توان به اینفوگرافیک، تولید محتوای ویدئویی، راهنما ومطالب آموزشی، پست نظر سنجی، لیست‌های مختلف، بررسی محصول، صفحات لینکی و ... اشاره کرد.

ویژگی‌های تولید محتوا در ترجمتن

کپی نبودن محتوا و رعایت اصول سئو

اهمیت محتوا برای یک وب سایت مانند اهمیت غذا برای یک موجود زنده است. یک وب ‌سایت برای زنده ماندن نیاز مستمر به محتوای با کیفیت دارد. یکی از مسائل مهم در بهینه‌سازی سایت، تولید محتوای با کیفیت می‌باشد یعنی محتوایی که مورد پسند و قبول گوگل باشد.

از مهم‌ترین مواردی که گوگل برای تولید محتوا به آن اهمیت می‌دهد محتوایی است که کپی شده از دیگر محتواهای موجود در اینترنت نبوده و دارای کیفیت بالایی باشد. در همین راستا تمامی محتواهای تولید شده در ترجمتن از طریق ترجمه منابع خارجی و یا تألیف شده توسط تولید کنندگان تخصصی محتوا انجام می‌شود. همچنین محتواها با رعایت اصول و قوانین سئو نوشته می‌شوند تا اثرگذاری بیشتری بر سئوی سایت شما داشته باشند.

بکارگیری عناوین جذاب و گیرا

در تولید محتوای سایت، انتخاب عنوان مناسب برای محتوا و جذاب بودن آن بسیار اهمیت دارد. عناوین باید کاملاً روشن و جذاب باشند.

استفاده از کلمات کلیدی مناسب

ترجمتن با استفاده از ابزارهای سئو، کلمات و عبارات مرتبط با محتوای سایت شما را که بیشترین جستجو را دارند، پیدا می‌کند. این کار از نظر فنی و سئو مطالب اهمیت دارد زیرا در زمان شما صرفه‌جویی کرده و کاربران بیشتری به مطالب شما جذب خواهند شد.

رعایت نکات نگارشی در محتوا

یکی از نکات اولیه‌ای که ترجمتن قبل از انتشار محتوا به آن توجه ویژه می‌کند، نکات نگارشی است. به کار بردن صحیح این نکات مانند ویرگول، کاما و نقطه و ... از اهمیت ویژه‌ای در تولید محتوای سایت برخوردار است. به کار بردن اشتباهی هر کدام از این قواعد، باعث کج فهمی مطلب توسط خواننده می‌شود.

استفاده از متخصصین در تولید محتوا

تولید محتوا به خصوص تولید محتوای سایت کاری تخصصی است و نیاز به مهارت، تجربه و دانش تخصصی در موضوع محتوا دارد. در واقع تنها با تولید محتوای مناسب است که ‌می‌توانید افراد بیشتری را جذب و در آنها انگیزه استفاده از خدمات خود را ایجاد یا آنها را ترغیب به خرید محصول خود کنید. از این رو ترجمتن برای تولید محتواهای خود از متخصصین در این زمینه استفاده می‌کند.

هزینه تولید محتوا

هزینه تولید محتوای با کیفیت و اصولی به عوامل مختلفی نظیر تعداد کلمات، یافتن موضوع و کلمات کلیدی محبوب، ترجمه یا تألیفی بودن محتوا، زبان تولید محتوا، نوع و موضوع محتوا (عمومی یا تخصصی بودن موضوع)، یافتن تصاویر برای مطالب، و درج محتوا در سایت متفاوت خواهد بود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha