• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98080904654
  • خبرنگار : 71638

پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است!

پورعنقا: نام بعضی از کاندیداهای انتخابات هیات شطرنج سیستان بلوچستان حذف شده است!

یکی از کاندیدا های انتخابات هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان از حذف نام خود و چند نفر دیگر از اعضا به دلیل عدم حضور در مجمع خبر داد و آن را غیر قانونی دانست چرا که معتقد است عدم حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل این شهر در همان مجمع، آن جلسه رسمیت نداشت.

احمد پورعنقا کاندیدای انتخابات هیات شطرنج سیستان و بلوچستان، در گفت و گو با ایسنا، در باره حذف نام بعضی کاندیدا های هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان، گفت: شنبه هفته آینده (یازدهم آبان ماه) قرار است انتخابات هیات شطرنج استان سیستان و بلوچستان صورت بگیرد ولی بعضی از کاندیداها و من متوجه شدیم که اسامی ما از حضور در این انتخابات حذف شده است. بعد از پیگیری های صورت گرفته فهمیدیم نام ما را به دلیل انصراف از این انتخابات اعلام کرده‌اند!

او افزود: بعد از پرس و جو دریافتیم که چون در مجمعی که در ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ برگزار شده بود حضور نداشتیم نام ما را حذف کرده‌اند. اما حذف نام ما غیرقانونی است زیرا رئیس فدراسیون و مدیر کل در جلسه حضور نداشتند و جلسه برگزار شده از نظر قانونی رسمیت نداشت. صبح همان روز برگزاری مجمع ، رئیس فدراسیون به شهر ما آمد و ظهر از شهر خارج شد. خیلی از اعضا سراغ او را از من می گرفتند که اصلا آیا رئیس فدراسیون آمده است؟

پورعنقا تاکید کرد: از نظر قانونی  مجمعی که رئیس فدراسیون و مدیر کل در آن حضور نداشته باشند رسمیت ندارد و حتی تخلف دیگری هم صورت گرفته و سوال این است چگونه بدون حضور این دو تن صورت جلسه‌ها امضا شده است؟

این کاندیدای شطرنج استان سیستان و بلوچستان در پاسخ به اینکه چگونه متوجه شده‌اید که اسامی شما از لیست کاندیداها حذف شده است؟ پاسخ داد: برای اعضا و کاندیدا ها باید ۱۰ روز قبل از برگزاری انتخابات دعوت نامه صادر شود و به دست آنان برسد. ولی هنوز به من و بعضی از کاندیداهای دیگر این نامه نرسیده است. دو روز پیش هم با وزارت ورزش تماس گرفتیم و مشکل نیامدن دعوتنامه را پرس و جو کردیم  که در پاسخ به ما گفتند چون اسم شما در صورت جلسه  31 شهریور 1398 نبوده به منزله انصراف شما از انتخابات تلقی می‌شود. 

او تصریح کرد: بازهم تاکید می کنم جلسه ای که رئیس فدراسیون و مدیرکل نباشد آیا رسمیت دارد؟ پس چگونه می‌توانند به دلیل انصراف ما اسامی  را حذف کنند؟ حتی اگر جلسه هم به حد نصاب نرسیده باشد باید رئیس فدراسیون در آن جا حضور پیدا کند و صورت جلسه به حد نصاب نرسیدن را امضا کند. اگر در مورد قانون داریم صحبت می کنیم بنابراین باید عرف را کنار گذاشت و حتما باید رئیس فدراسیون در آن مجمع حضور می‌یافت.

وی در پایان گفت: البته در مجمع گذشته هم هیچ ناهماهنگی به وجود نیامده بود و باز هم تاکید می‌کنم که به دلیل دخالت مدیر کل آن جلسه کنسل شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha