• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۱۲:۴۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98080904659
  • خبرنگار : 71638

رئیس فدراسیون شطرنج: عدم حضور به منزله انصراف از انتخابات است/تضمینی نیست مجمع دوباره کنسل نشود

رئیس فدراسیون شطرنج: عدم حضور به منزله انصراف از انتخابات است/تضمینی نیست مجمع دوباره کنسل نشود

مهرداد پهلوان‌زاده می‌گوید که تضمینی نیست دوباره انتخابات هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان برگزار شده و جلسه کنسل نشود. بنابراین بدیهی است عدم حضور افراد در مجمع به منزله انصراف آنان از مجمع است.

رئیس فدراسیون شطرنج در گفت و گو با ایسنا، در باره حذف هشت نام از کاندیدا های انتخابات هیات شطرنج استان سیستان بلوچستان گفت: من به سیستان و بلوچستان برای برگزاری این مجمع سفر کردم و در آنجا حضور داشتم. متاسفانه هشت نفر به جلسه نیامدند و جلسه را به هم زدند و باعث شدند که ماهم به جلسه نرویم.

او افزود: افرادی که عضو مجمع هستند و این جلسه را با نیامدن خود به هم می‌زنند بدیهی است که دفعات بعد اسم آنان را از اعضا مجمع خط می‌خورد زیرا که اگر دوباره هم این جلسه برگزار شود آنان به جلسه نخواهند آمد و مجمع را به هم می‌زنند.

وی در پاسخ به اینکه بعض از افراد از حضور نداشتن شما در مجمع، جلسه را غیر رسمی قلمداد می کنند و برای همین حضور نداشتند، پاسخ داد: به جز هشت نفر تمامی اعضا مجمع حضور داشتند و جلسه آن روز تشکیل شد. حتی منم هم در سیستان بلوچستان حضور داشتم  و برگه حاضری اعضا مجمع هم موجود است. نمی شود که ما مجمع تشکیل بدهیم و اعضا حضور نداشته باشند. اگر تمامی اعضا حاضر می‌شدند من و مدیر کل که در اتاق بغل مجمع بودیم هم حضور پیدا می‌کردیم ولی کاری از دست من و مدیر کل بر نمی‌آمد.

پهلوان‌زاده در پایان افزود: هزینه سنگین سفر به سیستان بلوچستان بی‌نتیجه ماند و من دست خالی برگشتم و چه تضمینی است که اگر دوباره این مجمع با همان اعضا قدیمی تشکیل شود همگی حضور خواهند داشت و جلسه دوباره کنسل نشود؟ اگر با مدیر کل مشکل دارند هنوز او عوض نشده است پس تضمینی نیست و اگر کسی در این مجمع حضور پیدا نکند بدیهی است افراد دیگری را جایگزین آنان می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha