• جمعه / ۱۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98081005076
  • خبرنگار : 30054

نخستین نمایشگاه رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو2019 ) افتتاح شد

اولین نمایشگاه خرده فروشی(ریتل شو)

نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی( ریتل شو2019 )پنجشنبه 9 آبان 1398 با حضور مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، در نخستین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی (ریتل شو2019 ) که به همت ماهنامه تجارت طلایی در سالن 5 مجموعه نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، 60 شرکت از بخش های مختلف صنعت خرده فروشی شامل؛ مراکز خرید بزرگ، فروشگاه های زنجیره‌ای، مجتمع های تجاری و مال ها، شرکت های مشاور کسب وکار، شرکت های طراحی و دکوراسیون مراکز تجاری، شرکت های ارائه دهنده خدمات اداری و الکترونیک به صنعت خرده فروشی، شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین و مبتنی بر اینترنت مرتبط با صنعت خرده فروشی و دیگر فعالان این حوزه از 9 تا 12 آبان ماه 1398 به عرضه توانمندی ها، ظرفیت ها و آخرین دستاوردها در این حوزه می پردازند.

اصلاح شبکه فروش کالا با توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی

دکتر بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران در مراسم افتتاح این نمایشگاه با تاکید بر این که اصلاح شبکه توزیع و فروش کالا در کشور نیازمند توسعه رویکردهای نوین در صنعت خرده فروشی است، اظهار کرد: این نمایشگاه در اولین سال برگزاری خود با استقبال خوبی مواجه شده و توانمندی ها و پتانسیلی را در بخش های مختلف صنعت خرده فروشی کشور ما به نمایش گذاشته که بسیار جالب توجه است . وی تصریح کرد: این که جوانان خلاق و با انگیزه ایرانی مجریان این رویداد هستند نیز باعث امیدواری به آینده این صنعت است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین اللملی تهران گرد آوردن حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی زیر یک سقف در رویدادی تحت عنوان(ریتل شو2019 ) را اقدامی تحسین برانگیز برشمرد و افزود: قطعا آشنایی هر چه بیشتر حلقه های زنجیره تامین صنعت خرده فروشی با توان و ظرفیت هم می تواند موجب هم افزایی و رشد این صنعت در کشور ما شود و بازرگانی داخلی ما را رشد دهد.

حسین زاده با تاکید بر حمایت شرکت نمایشگاه های بین المللی رویدادهایی که ارتقای صنعت خرده فروشی را در پی داشته باشد، تصریح کرد: ما در ایران شاهد گره هایی در شبکه توزیع و فروش کالا در کشور هستیم که برخی مواقع با وجود تولید مناسب کالا در کشور، در رساندن کالا با قیمت و کیفیت مناسب به بازارها و مصرف کننده نهایی دچار مشکل می شویم و بخشی از معضل گران فروشی و احتکار نیز به دلیل همین گره‌هایی است که در شبکه توزیع و فروش سنتی ما وجود دارد.
 وی یادآور شد: این گره‌ها تنها با ارتقاء دانش صنعت خرده فروشی و ارتقاء زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری و مدرن سازی این صنعت برطرف خواهد شد و ورود فناوری نوین نیز به صنعت خرده فروشی ما باید با جدیت و سرعت ادامه یابد.

شایان ذکر است؛ اولین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته(ایران ریتل شو2019) از 9 تا 12 آبان ماه 1398 در سالن 5  نمایشگاه های بین المللی تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.