• دوشنبه / ۴ آذر ۱۳۹۸ / ۱۷:۳۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98090402671
  • خبرنگار : 30054

یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت

یکی از بهترین شرکت‌های طراحی سایت

امروزه در ایران یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، حضور در فضای مجازی هست که با استفاده از آن بتوانید خدمات و استعلام کارهایی را که در فضای مجازی انجام می‌دهید را به دیگران معرفی کنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت طراحی سایت گرین وب، این شرکت یکی از شرکت‌هایی هست که با سفارش طراحی سایت به این شرکت می‌توانید از تمام خدمات آن استفاده کنید.

کمی بیشتر در مورد شرکت طراحی سایت گرین وب بدانید

شرکت طراحی سایت گرین وب، یکی از معدود شرکت‌هایی هست که در ایران برای شما طبق نیازهایی که دارید سایت طراحی می‌کند، برخی دیگر از شرکت‌های طراحی سایت وب‌سایت‌هایی که طراحی می‌کنند کاملاً عمومی بوده و شکل و شمایل آن مانند وب‌سایت‌های دیگر هست و تقریباً هیچ تفاوتی با بقیه ندارد، اما شرکت گرین وب، سایتی که به شما تحویل می‌دهد کاملاً استاندارد هست و بر اساس اصول UI و UX که جزو اصلی‌ترین پیش‌نیازهای طراحی و ساخت سایت هست به شما تحویل می‌دهد.

سایت‌هایی که شرکت گرین وب طراحی می‌کند و به شما تحویل می‌دهد، کاملاً اختصاصی هست، در مرحله اول از شما نیازسنجی می‌کنند و متوجه می‌شوند که شما دقیقا به چه چیزی نیاز دارید و پس‌ازآن، مطابق نیازهای شما یک طرح از شکل و شمایل کلی طراحی می‌کنند و به شما تحویل می‌دهند و پس‌ازآن که شما این طرح را تائید کردید، مرحله اجرا و پیاده‌سازی آن شروع می‌شود؛ در این مرحله از کار، پیاده‌سازی وب‌سایت شما حدودا 30 تا 45 روز کاری زمان می‌برد و پس‌ازاین بازه زمانی وب‌سایت شما به همراه یک سال پشتیبانی رایگان به شما تحویل می‌دهد.

سؤالات متداول در مورد شرکت طراحی سایت گرین وب

آیا نیاز به تهیه فضای های هاست و سرورهای جدا برای میزبانی وب‌سایت پس از طراحی داریم؟

خیر شما نیاز به تهیه هاست و فضای میزبانی جدا ندارید و پس‌ازاینکه با شرکت طراحی سایت گرین وب قرارداد بستید، یک سال هاست رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد که روی سرورهای ابری و قدرتمند ایران سرور پشتیبانی می‌شود.

در یک سال پشتیبانی دقیقا چه‌کاری انجام می‌دهید؟

در مدت پشتیبانی یک‌ساله‌ای که خدمت شما ارائه می‌شود، هر تغییری که روی وب‌سایت مدنظرتان باشد اجرا می‌شود و تماماً رایگان هست مگر اینکه تغییراتی که مدنظرتان است، زمان زیادی بگیرد که در مورد آن، باید با کارشناسان بازرگانی و توسعه بازار به توافق برسید.

قیمت ساخت سایت چقدر است؟

به‌طورکلی هیچ‌وقت نمی‌توانیم قیمت دهیم ولی قیمت طراحی سایت و وب‌سایت‌هایی که توسط شرکت طراحی سایت گرین وب، ساخته می‌شود، کاملاً استاندارد هست و تماماً بر اساس هر آنچه شما نیاز داشته باشید، ساخته و اجرا می‌شود.

چقدر زمان می‌برد تا وب‌سایت آماده شود؟

به‌طورکلی، میزان زمانی که طول می‌کشد تا وب‌سایت شما آماده شود، بین 30 تا 45 روز کاری هست که شما پس از تائید نهایی طرح، فرآیند ساخت وب‌سایت شما شروع می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha