• شنبه / ۳۰ آذر ۱۳۹۸ / ۱۵:۴۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98093022637
  • خبرنگار : 30054

مسکن صدف؛ مرجع اطلاع‌رسانی املاک منطقه ۲۲

مسکن صدف؛ مرجع اطلاع‌رسانی املاک منطقه ۲۲

خرید و یا فروش خانه و در کنار آن اجاره خانه‌ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زندگی بوده و نقش مهمی در کیفیت آن دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک صدف، داشتن راهنما و مشاور مطمئن، قشنگ‌ترین اتفاقی است که می‌تواند برای داشتن بهترین تصمیم در زمان خرید یا فروش ملک اتفاق بیفتد. امروزه جستجو برای یافتن مسکن برخلاف گذشته تغییرات بسیاری به همراه داشته، به‌ طوری‌ که بسیاری از سایت‌های املاک در مدت‌زمان کوتاهی در این امر وارد شده و به کمک مردم آمدند تا گشتن به دنبال مسکن مورد نظر را برای آن‌ها سهولت بخشند. در این میان سایت‌های محدودی که اطلاعات کامل و بروزی جهت ارائه داشتند بسیار مورد توجه واقع شدند و از آنجا که سایت‌های مرجع در بخش مسکن، از جمله گزینه‌های مناسب برای یافتن خریدار و یا فروشنده ملک هست، سایت مسکن صدف افتخار دارد که به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های مرجع مسکن، بستری فراهم آورده تا عرضه و تقاضا در این حیطه به بهترین شکل با یکدیگر پیوند برقرار کنند.

معرفی مجموعه مسکن صدف

مسکن صدف به‌طور ویژه در منطقه ۲۲ تهران و در زمینه‌های مختلف مسکن مشغول به فعالیت بوده و با اطلاع‌رسانی کامل در مورد منطقه، محله‌های مختلف آن و املاک مربوطه، راهنمای مناسبی برای دسترسی به اطلاعات دلخواه هست. سایت مسکن صدف به کمک تجربه و تخصص کارشناسان خود توانسته بستر مناسبی برای بررسی املاک منطقه ۲۲ فراهم آورد تا هر آنچه در این زمینه در ذهن دارید پاسخ گفته شود. در این سایت امکان جستجوی پیشرفته و مشخص کردن برخی اطلاعات به‌منظور ریز شدن در فایل‌های مورد نظر و فیلتر کردن آن‌ها وجود داشته به‌ طوری‌ که این امکان به‌راحتی در صفحه اول سایت قابل‌ مشاهده است.

از دیگر امکانات سایت مسکن صدف می‌توان به دسته‌بندی‌های مختلف آن اشاره کرد که به‌صورت بروز، به همراه اطلاعات کامل در دسترس هست.

خرید و فروش

خرید و فروش ملک در سایت صدف با توجه به امکان جستجوی پیشرفته آن به‌راحتی امکان‌پذیر بوده و با صرف زمان اندک اطلاعات کامل ملک‌های مورد جستجو را در اختیار قرار می‌دهد. در بخش خرید و فروش سایت، شاهد فایل‌های مربوط به فروش آپارتمان در منطقه ۲۲ و اطلاعات آن‌ها هستیم که به‌صورت روزانه و به کمک نیروی انسانی متخصص و کاربلد این مجموعه جمع‌آوری‌شده و به‌راحتی در اختیار هست.

رهن و اجاره

رهن و اجاره املاک و یافتن طرف قرارداد برای این امر در منطقه ۲۲، به کمک سایت مرجع صدف به‌راحتی امکان‌پذیر است. به‌ طوری‌ که روزانه اطلاعات (مشخصات کامل و عکس) ۳۵ تا ۴۰ ملک، مربوط به این دسته‌بندی و یا مربوط به بخش خریدوفروش توسط کارشناسان مسکن صدف جمع‌آوری‌شده و از طریق سایت در اختیار قرار می‌گیرد.

معرفی منطقه و امکانات آن

منطقه ۲۲ تهران به سبب وسعت آن محدوده بزرگی را شامل می‌شود و لذا سرمایه‌گذاری و یا سکونت در این منطقه نیازمند معرفی بخش‌های مختلف آن، به‌منظور داشتن دید کامل برای گرفتن بهترین تصمیم هست. مسکن صدف برای این منظور تمامی اطلاعات منطقه اعم از محله‌ها و خیابان‌های مختلف آن، راه‌های ارتباطی و دسترسی‌های منطقه، اماکن رفاهی و مراکز شاخص و پروژه‌های مختلف منطقه را به‌طور کامل و با جزئی‌نگری بسیار جمع‌آوری کرده که از طریق سایت در هر زمان، به‌راحتی در دسترس است.

محدوده‌ها و محلات منطقه

همان‌طور که گفته شد وسعت منطقه ۲۲ موجب شده تا نیاز به معرفی منطقه و محلات آن بسیار احساس شود. برای همین منظور محله‌های مختلف منطقه از جمله شهرک گلستان، بلوار کوهک، شرق آزادگان، محدوده دور دریاچه و محدوده لتمال کن و شمال اتوبان خرازی به‌طور کامل در بخش‌بندی‌های مختلف معرفی‌شده و فایل‌های مربوط به هر دسته نیز در همان بخش به‌راحتی قابل‌مشاهده هست.

بلوار کوهک

شهرک شهید باقری

پروژه‌های تعاونی ساز

در این دسته‌بندی پروژه‌هایی که به‌صورت تعاونی و توسط ارگان‌های مختلف در حال ساخت می‌باشند به‌طور کامل معرفی‌شده و اطلاعات کامل آن‌ها از جمله ارگان مربوطه، پلاک ثبتی تعاونی، شرایط قراردادی آن‌ها و مشخصات داخلی و خارجی برج است.

پروژه شهید خرازی

شهرک شهید خرازی در غرب دریاچه چیتگر، جنوب بزرگراه همت و در مجاورت شهرک امام رضا واقع‌ شده و شامل ۴۴ بلوک هست که در ردیف‌های شمالی و جنوبی در کنار هم قرار گرفته‌اند و تعاونی‌های مختلفی از جمله تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی، تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول (ص)، تعاونی مسکن هوافضا، تعاونی مسکن نیروی زمینی، تعاونی مسکن ستاد کل، عملیات اجرایی آن‌ها را به عهده‌ دارند. همان‌ طور که در تصویر مشاهده می‌کنید برج‌های شهرک خرازی در ۵ ردیف قرارگرفته و در هر ردیف تعداد برج‌ها متفاوت هست. بلوک‌های این مجموعه در ردیف‌های جلویی ۳۲ طبقه بوده و در ردیف‌های عقبی ۲۵ طبقه می‌باشند که تعداد واحدهای هر طبقه بسته به تیپ و پلان طراحی‌شده برای برج متفاوت هست.

برج‌ها

با توجه به پیاده‌سازی الگوهای نوین شهرسازی در منطقه ۲۲ تهران، شاهد برج‌سازی‌های فراوانی در منطقه بوده‌ایم که تعداد بسیاری برج با طبقات مختلف را شامل می‌شود، لذا برای داشتن اطلاعات کافی در مورد این برج‌ها و در اختیار داشتن تمامی جزئیات آن‌ها اعم از موقعیت مکانی، مشخصات (تعداد طبقات، تعداد واحدها، چشم‌انداز)، سازنده، امکانات، قدمت و دسترسی‌های برج به دسته‌بندی مربوطه مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

برج مسکونی تریتیوم

برج تریتیوم که توسط شرکت نیکان سازه اجرا شده، در غرب دریاچه چیتگر قرار داشته و از بهترین برج‌های منطقه ۲۲ بشمار می‌رود. این برج ۲۶ طبقه از امکانات بسیاری از جمله استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی، روف گاردن ۳۶۰ درجه برخوردارست.

مسکن صدف منطقه ۲۲

۰۲۱۴۴۷۳۲۶۵۰: ارتباط با ما

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha