• شنبه / ۲۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98102116319
  • خبرنگار : 30054

علت محبوبیت موتورخانه و سلب اعتماد مردم نسبت به پکیج

پکیج

چرا اعتماد مردم به پکیج دیواری از بین رفته و بازار تأسیسات کشور هنوز به دنبال موتورخانه‌های سنتی با مصرف سوخت بالا هست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پکیج کار، با گذشت چیزی حدود بیش از ۳۰ سال از اختراع پکیج شوفاژ که امروزه در کشورهای توسعه‌یافته جایگزین قابل‌اعتمادی برای سیستم‌های موتورخانه سنتی شده و جالب است بدانید در کشورهای اروپایی، دیگر تولیدکنندگان هیچ رغبتی برای تولید تجهیزات موتورخانه ندارند و این به خاطر این است که مصرف کننده تمایل به خرید این محصولات ندارند، ولی در عوض هر روز به تنوع پکیج‌های شوفاژ افزوده شده و راندمان بیشتری پیدا می‌کنند، ولی سوال اینجاست که چرا هنوز در کشورهای در حال توسعه همانند ایران هنوز هستند افرادی که به دنبال محصولات موتورخانه می‌باشند و همین کشِشِ بازار باعث شده تولیدکنندگان نیز بدون اینکه به دنبال بالا بردن کیفیت محصولات خود باشند لوازم موتورخانه را با وجود اینکه مصرف سوخت بسیار بالایی دارند تولید و به بازار عرضه می‌کنند. در حقیقت تا مصرف‌کنندگان این محصولات را خریداری کنند تولیدکنندگان به هیچ عنوان درصدد بالا بردن کیفیت محصولات خود تلاش نخواهند کرد.

دلیل دیگری که امروزه از پکیج های شوفاژ استقبال نمی‌شود متأسفانه به کیفیت پکیج‌های تولید شده در یک دهه گذشته برمی‌گردد و به خاطر مشکلات بسیار زیادی که این دستگاه برای مصرف‌کنندگان بوجود آورده، تقریبا عملکرد این دستگاه در بین مردم ما سلب اعتماد شده و مصرف‌کننده حاضر است موتورخانه‌های سنتی را با تمام نقص‌هایش از جمله مصرف سوخت فوق‌العاده بالایی که داشته است به خرید پکیج ترجیح دهد.

یکی از مشکلات پکیج دیواری که معمولا مصرف‌کنندگان با آن روبرو می‌شوند خرابی‌های مکرر این دستگاه هست که نهایتا منجر به درخواست از تعمیرکار می‌شود. متاسفانه نبود نیروی ماهر جهت تعمیرات پکیج یکی دیگر از معضلات این وسیله گازسوز هست.

با توجه به اینکه شرکت ایران رادیاتور بزرگترین تولیدکننده پکیج در کشور هست یکی از نیازهای اساسی مصرف‌کنندگان محصولات این شرکت تعمیر پکیج ایران رادیاتور هست و همچنین نبود نمایندگی ایران رادیاتور غرب تهران نیز جزو مشکلات این مجموعه بوده است. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور جزو خدمات پس از فروش این شرکت به حساب می‌آید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.