• شنبه / ۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 98110502981
  • خبرنگار : 71549

بازیکنانی که به دوست الگویشان تبدیل شدند

بازیکنانی که به دوست الگویشان تبدیل شدند

تعداد کمی از فوتبالیست‌ها توانستند در کنار الگوهایشان بازی کنند یا آنها را به عنوان رقیب یا سرمربی در مقابل خود ببینند.

به گزارش ایسنا، فوتبالیست‌های بزرگ جهان در کودکی از تماشای بازی بازیکن محبوب خود لذت می‌بردند و می‌خواستند در آینده مانند آنها بدرخشند و آرزو داشتند فرصت پیدا کنند تا روزی در کنارشان بازی کنند. برخی از آنها به رویای خود دست یافتند و به عنوان هم‌تیمی، رقیب یا سرمربی این حس زیبا را تجربه کردند. سایت آس در یک گزارش به بازیکنانی که به آرزوی خود رسیدند اشاره کرده است.

کریستیانو رونالدو و کیلیان ام‌باپه 

مهاجم فرانسوی به عنوان یکی از ستاره‌های جوان فوتبال شناخته می‌شود که می‌خواهد مانند الگویش بدرخشد. او فرصت یافت در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رونالدو بازی کند. ام‌باپه پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن داشت و رونالدو با پیراهن رئال مادرید در میدان حاضر شد.

روبینیو و نیمار

مهاجم برزیلی اعلام کرد روبینیو یکی از الگوهایش بوده است. او توانست در سانتوس و تیم ملی برزیل با این بازیکن همبازی شود. 

کارلوس توس و خوان رومن ریکلمه

زمانی که کارلوس توس در تیم پایه بوکاجونیورز بازی می‌کرد فرصت یافت تا در کنار الگویش عکس بگیرد. او سپس در تیم ملی آرژانتین با ریکلمه همبازی شد. 

پابلو آیمار و لیونل مسی

ستاره آرژانتینی بارها به علاقه‌اش به آیمار اشاره کرده است. مهاجم بارسلونا توانست در تیم ملی آرژانتین در کنار الگوی دوران کودکی‌اش بازی کند. 

لوییس سوارس و ماتیاس دی لیخت

بازیکن هلندی پیش از این که در تیم نخست آژاکس بازی کند از سوارس درخواست کرد تا عکس یادگاری بگیرند. اکنون هر دو بازیکن در بالاترین سطح جهان فوتبال قرار دارند. 

لوکا موریچ و متئو کواچیچ 

کواچیچ مسیر الگویش را در پیش گرفت و در نهایت توانست در کنارش فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود. همچنین فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در کنار مودریچ تجربه کرد.

هری کین و دیوید بکام

مهاجم کنونی تاتنهام می‌خواهد مسیر الگویش را پیش ببرد و تبدیل به یکی از بازیکنان بزرگ تاریخ فوتبال انگلیس شود.

پپ گواردیولا و آندرس اینیستا

هافبک اسپانیایی در یکی از دوران‌های طلایی باشگاه بارسلونا حضور داشت. گواردیولا که هدایت تیم کاتالانی را بر عهده داشت یکی از الگوهای اینیستا محسوب می‌شد.

کوکه و فرناندو تورس

تورس یکی از اسطوره‌های باشگاه اتلتیکومادرید محسوب می‌شود. در این تیم کوکه بازی می‌کند که الگویش مهاجم اسپانیایی بود. دو بازیکن فرصت یافتند در تیم مادریدی کنار هم بازی کنند.

مسی و ریکی پوچ

الگوی یکی دیگر از بازیکنان جوان بارسلونا که به تازگی به تیم نخست راه یافته است ستاره آرژانتینی بود. او فرصت یافت در کنار مسی بازی کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha