• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98111208385
  • خبرنگار : 90047

فرامرزیان: حقوق المپین‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شد

فرامرزیان: حقوق المپین‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درباره واریز حقوق المپین‌ها به حساب فدراسیون‌ها گفت: حقوق ۶ ماه نخست المپین‌ها روز سه‌شنبه ۸ بهمن به حساب تمام فدراسیون‌های المپیکی واریز شده و رسید آن را نیز دریافت کردیم.

ژاله فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که برخی فدراسیون‌های المپیکی ادعا می‌کنند که هنوز هیچ مبلغی از سوی وزارت ورزش برای پرداخت حقوق ورزشکاران المپیکی خود دریافت نکردند، اظهار کرد: روز سه‌شنبه ۸ بهمن ساعت ۳ بعدازظهر حقوق ورزشکاران المپیکی در شش ماه اول سال که در مجموع به مبلع ۳۰ میلیون تومان بود، پس از توافقی که با فدراسیون‌ها انجام دادیم به حساب آنها واریز شد و از فدراسیونها رسید دریافت کردیم.

وی گفت: پرداخت ما لحظه‌ای بود و الان این واریزی‌ها در حساب فدراسیونها موجود است، شاید به خاطر تعطیلی چند روز اخیر فدراسیونها اعلام کردند پولی به حساب آنها واریز نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش پیرامون این پرسش که آیا مبلغ ۵ میلیون تومان در هر ماه شامل سرمربیان و مربیان تیم‌های المپیکی نیز می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: برای سرمربیان تیم‌ها نیز همانند ورزشکاران در هر ماه پنج میلیون تومان واریزی خواهیم داشت، اما برای مربی و کمک مربی هنوز از سوی ستاد بازیها و حوزه قهرمانی تصمیمی گرفته نشده است.

فرامرزیان همچنین درباره زمان واریز ۶ ماه دوم سال به ورزشکاران المپیکی گفت: هنوز زمان واریز شش ماه دوم سال المپین‌ها مشخص نیست و این بستگی به وضعیت ورزشکاران و تلاش آنها برای حفظ جایگاه خود بعد از کسب سهمیه دارد. به هر صورت هر زمان ستاد بازی‌ها نفرات اعزامی به المپیک را مشخص کرد زمان واریز ۶ ماه دوم سال نیز اعلام می‌شود.

وی در پایان پیرامون این پرسش که فدراسیون‌های المپیکی چه زمانی اعتبار ویژه خود را از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت خواهند کرد، افزود: فدراسیون‌های المپیکی بستگی به نوع اعزام و نیازی که دارند، پس از توافق با حوزه قهرمانی اعتبار ویژه به حساب آنها واریز خواهد شد. بنابراین هر زمان احساس کنیم فدراسیونی برای اعزام ورزشکاران المپیکی خود با مشکل مواجه هستند و نیاز به حمایت بیشتری دارند علاوه بر بودجه سالیانه به صورت ویژه نیز از آنها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha