• شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112618731
  • خبرنگار : 30054

بررسی مشکلات انبارداری و بسته‌بندی محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی + راهکار

بررسی مشکلات انبارداری و بسته‌بندی محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی + راهکار

با فراگیر شدن استفاده از اینترنت در بین اقشار مختلف جامعه، خرید و فروش آنلاین نسبت به گذشته از رونق بیشتری برخوردار و همین موضوع باعث افزایش تعداد فروشگاه‌های اینترنتی شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام راگا، با توجه به روند رو به رشد فروشگاه‌های مجازی در سطح کشور، در این متن سعی شده تا با انجام تحقیقات میدانی و بهره‌گیری از تجارب فعالان این حوزه، یکی از عمده مشکلات این صنف، یعنی انبارداری و بسته‌بندی محصولات، مورد بررسی قرار گیرد و درنهایت راهکار مناسبی برای حل آن ارائه‌ شده است. در ادامه با ما همراه باشید ....

۱. عدم شفافیت هزینه تمام‌شده بسته‌بندی و ارسال محصول

غالبا هزینه پرداخت‌ شده برای پاکت یا کارتن تنها موردی است که فروشگاه‌های اینترنتی از آن به‌عنوان هزینه بسته‌بندی محصول خود یاد می‌کنند و این در حالی است که مواردی مانند هزینه چاپ فاکتور، هزینه چسب مصرفی، هزینه سوزن منگنه و هزینه مواد مصرفی جهت ایمن‌سازی مرسوله نظیر کیسه‌های حباب‌دار، از جمله مواردی که معمولاً در هزینه تمام‌شده بسته‌بندی کالا در نظر گرفته نمی‌شود.

۲. بالا بودن هزینه اجاره دفتر کار

با توجه به تورم فزاینده سال‌های اخیر در کشور و رشد قیمت مسکن، اجاره‌بهای دفاتر کار نیز افزایش‌ یافته و از آنجایی‌ که نیاز به محلی برای نگهداری و انبار و بسته‌بندی محصولات از ضروریات غیرقابل‌اجتناب می‌باشد، باعث افزایش هزینه‌های جاری فروشگاه‌های مجازی شده است.

۳. بالا بودن هزینه نیروی انسانی

پرداخت حقوق و دستمزد برابر با تکالیف قانونی کارفرمایان نسبت به کارمندان خود و همچنین لزوم تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتن کارمندان، از جمله مواردی است که استخدام و به‌کارگیری نیروی انسانی را برای فروشگاه‌های اینترنتی با سختی و هزینه همراه می‌کند.

۴. محدودیت‌های سخت‌افزاری در زمان جشنواره‌های فروش

در نظر بگیرید یک فروشگاه اینترنتی به دلیل برگزاری یک جشنواره فروش و انجام تبلیغات هدفمند و مناسب، فروش خود را در یک بازه زمانی به چند برابر حالت عادی افزایش داده است. آیا به نظر شما، با همان انرژی و نیروی کار و مواد مصرفی موجود، توان پاسخگویی و بسته‌بندی و ارسال به‌موقع تمام سفارش‌ها برای فروشنده وجود خواهد داشت؟

چاره کار به نظر شما چه می‌تواند باشد؟

با تحقیقات میدانی انجام‌ شده و بهره‌گیری از نظرات مدیران موفق فروشگاه‌های اینترنتی با سابقه، می‌توان به این مهم رسید که برون‌سپاری بخش انبارداری و بسته‌بندی کالا می‌تواند علاوه بر حل مشکلات فوق، بار سنگینی را از دوش فروشنده‌های آنلاین بردارد. شرکتی که ضمن ارائه خدمات لجستیکی، محصولات شمارا با بالاترین کیفیت و همگام با جدیدترین استانداردهای روز، نگهداری کرده و در صورت ثبت سفارش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصولات شمارا به‌صورت ایمن و صحیح بسته‌بندی کرده و برای مشتری ارسال می‌کند. خدمات لجستیک سرویس خرید پستی راگا یکی از شرکت‌های فعال در این زمینه است که در سال‌های اخیر توانسته با ارائه خدمات خوب درزمینهٔ انبارداری و بسته‌بندی، اعتماد قشر کثیری از فروشنده‌های مجازی را به خود جلب کند. شما هم می‌توانید با ورود به وب‌سایت این شرکت با خدمات متنوع و تخصصی ارائه‌شده توسط آن‌ها آشنا شده و در صورت تمایل، به جمع مشتریان آن‌ها بپیوندید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.