• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۱:۳۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98121612711
  • خبرنگار : 71468

با وجود گذشت یک ماه از پایان مسابقات

وزنه‌برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر/ مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می‌دهیم

وزنه‌برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر/ مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می‌دهیم
عکس تزئینی است.

با وجود اینکه یک ماه از برگزاری مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک جام فجر می‌گذرد اما وزنه برداران همچنان در انتظار دریافت جایزه دلاری خود هستند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری جام فجر که انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نیز بود، یک ماه پیش برگزار شد. این مسابقات دارای جایزه ۲۰ هزار دلاری بود که قرار بود به شش نفر برتر مسابقات اهدا شود.

جایزه نفرات اول تا ششم به ترتیب ۶۰۰۰، ۵۰۰۰، ۴۰۰۰، ۲۵۰۰، ۱۵۰۰ و ۱۰۰۰ دلار بود.

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید جایزه دلاری دریافت می‌کردند اما پس از پایان مسابقات دست خالی به خانه بازگشتند.

فدراسیون اعلام کرده بود جایزه‌ها را بعدا پرداخت می‌کند اما با وجود گذشت یک ماه از پایان مسابقات، وزنه برداران هنوز در انتظار دریافت جایزه دلاری خود هستند.

سیمون مارتیروسیان ارمنی که قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک است و باید ۵۰۰۰ دلار دریافت کند به ایسنا گفت: من هنوز جایزه خود را دریافت نکرده‌ام چون گفتند بعدا جایزه را پرداخت می‌کنند.

پرداخت جایزه دو وزنه بردار ایرانی به راحتی امکان‌پذیر است چون آنها در دسترس هستند. برای پرداخت جوایز خارجی‌ها نیز با وجود اینکه ایران در تحریم به سر می‌برد اما در همین شرایط تحریم هم از کانال‌های مختلفی، مبادلات دلاری انجام پذیر است.

یکی از کانال‌ها صرافی‌هاست که سال‌ها در شرایط تحریم حتی رقم‌های سنگینی را حواله می‌کنند.  کانال دیگر، خود بانک مرکزی است که می‌تواند در مورد واریز جوایز خارجی‌ها کمک کند همان‌طور که مشکل پرداخت حقوق استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال را حل کرد. اگر فدراسیون نخواهد از این طریق اقدام کند می‌تواند به صورت نقدی و در خلال مسابقات گزینشی المپیک پیش رو جوایز را پرداخت کند.

پرداخت جوایز دلاری تعهدی است که فدراسیون موظف به انجام آن است و چه بهتر که هر چه زودتر با وزنه برداران تسویه حساب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha