• چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122821429
  • خبرنگار : 30054

نقد و بررسی کارت صدا Steinberg UR۲۲

کمپانی Steinberg همواره در خط مقدم تولیدات موسیقی حضور داشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام داورملودی، نرم‌افزارهای Nuendo و Cubase از معروفترین تولیدات این شرکت هستند. به تازگی نیز کارت صدای Steinberg نیز میان کاربران موسیقی از محبوبیت بالایی برخوردار گردیده است. در این متن قصد داریم به بررسی سری جدید این کارت صدا یعنی مدل UR-C (به طور مشخص مدل UR۲۲C) بپردازیم.

مقدمه

کارت صدای UR۲۲C یکی از سه مدل عرضه شده توسط اشتاینبرگ است که در اوایل سال جاری میلادی است. در سپتامبر ۲۰۱۹ نیز اولین بار سه مدل جدید سری UR را معرفی نمود که عبارتند از UR۲۲C، UR۴۴C و UR۸۱۶C. از تغییرات اصلی سری جدید کارت صدای اشتاینبرگ می‌توان به رابط اتصال USB ۳.۰، بدنه فلزی مقاوم‌تر و وضوح ۳۲ بیتی آن اشاره داشت که محور اصلی این مطلب خواهد بود و به نکات مثبت و منفی آن خواهیم پرداخت.

نکات کلیدی در مورد UR۲۲C

این مدل به دو صورت عرضه می‌گردد. یکی به صورت تکی که شامل یک دستگاه کارت صدای UR۲۲C و پکیج نرم افزاری است. این پکیج نرم افزاری شامل برنامه‌هایی چون Cubase AI ،Cubase LE و dspMixFx است که نه تنها با UR۲۲C، بلکه با تمام مدل‌های سری C ارائه می‌شود.

به طور مشخص پلاگین‌های موجود در پکیج نرم افزاری عبارتند از ریورب REV-X ،Sweet Spot Morphing Channel Strip و Guitar Amp Classics. گزینه دوم پکیج ضبط اشتاینبرگ است که متشکل از یک عدد کارت صدای UR۲۲C، میکروفون کاندنسر ST-M۰۱ و هدفون استودیویی ST-H۰۱ است.

کارت صوت UR۲۲C از رزولوشن ۳۲bit/۱۹۲kHz و اتصال USB ۳.۱ بهره‌مند است. بنابراین فرقی ندارد که کاربر سیستم عامل مک باشید و یا ویندوز، در هر دو صورت این محصول انتقال اطلاعات با سرعت بالا را میسر می‌سازد. همچنین برخورداری از دو عدد پری امپ کلاس A ،D-PRE کیفیت باورنکردنی‌ در بازه قیمتی آن عرضه می‌دارد.

کیفیت ساخت این محصول در میان تولیدات در قیاس با هم‌رده‌هایش شگفت انگیز است. به هیچ وجه متریال ساخت آن حس یک کالای ارزان قیمت را به شما منتقل نمی‌نماید. به طوری که حتی با هر ضربه‌ای آسیب جدی به کارت صدا وارد نمی‌گردد. اندازه UR۲۲C کوچک است  و جابجایی آن به راحتی امکان‌پذیر است. کیفیت صدا بسیار شگفت انگیز است به طوری که به سختی می‌توان رقیبی در این بازه قیمتی برای این کارت صدا یافت.

اگر به تازگی ساخت موسیقی را آغاز نمودید، این کارت صدا انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود و تا مدت‌ها نیاز به تعویض آن نخواهید داشت. در لوازم استودیویی کیفیت اولویت اول هر تولیدکننده‌ای است و این کارت صدا به راحتی رقبای خود در بازه قیمتی هم‌رده و یا حتی بالاتر از میان برداشته است. به طور کلی کار با UR۲۲C بسیار لذت بخش بوده و کیفیت ضبط و خروجی آن به عنوان یک دستگاه خانگی بسیار شگفت‌انگیز است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha