• شنبه / ۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99010200460
  • خبرنگار : 90047

اصلاح اساسنامه ورزش‌های رزمی/ لغو مسابقات آسیایی سامبو و جهانی پنجاک سیلاک

اصلاح اساسنامه ورزش‌های رزمی/ لغو مسابقات آسیایی سامبو و جهانی پنجاک سیلاک

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی رزمی گفت:‌ با تخصصی شدن این رشته امسال به دنبال اصلاح اساسنامه و برگرداندن انجمن‌های رزمی به فدراسیون هستیم.

یوسف بهتری در گفت‌وگو با ایسنا از لغو مسابقات آسیایی سامبو خبر داد و گفت:‌ قرار بود تیم ملی سامبو برای شرکت در مسابقات آسیایی اردیبهشت‌ماه عازم مالزی شوند که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا این مسابقات لغو شد. همچنین در ادامه لغو این مسابقات، مسابقات جهانی پنجاک سیلاک که قرار بود خردادماه در جاکارتا برگزار شود از سوی فدراسیون جهانی این مسابقات نیز لغو شد. لغو این دو مسابقه سبب شد تا ما کلیه مسابقات خود را در سال جدید از دست بدهیم.

وی همچنین از اصلاح اساسنامه ورزش‌های رزمی در سال جدید خبر داد و گفت:‌ با توجه به تغییر اسم فدراسیون‌های رزمی به فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی سعی داریم تغییراتی را در آیین‌نامه و اساسنامه فدراسیون اعمال کنیم و براساس این تغییرات برنامه‌ریزی خود را پیش ببریم. همچنین با اصلاح اساسنامه به دنبال آن هستیم تا انجمن‌هایی که در طی سال‌های گذشته از فدراسیون رزمی جدا شده‌اند و تحت پوشش انجمن‌ها قرار گرفته‌اند دوباره به فدراسیون برگردانیم. البته این انجمن‌ها تنها شامل رشته‌هایی می‌شود که به صورت تخصصی در رشته رزمی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: سعی ما بر این است تا بتوانیم بعد از این در رشته رزمی به صورت تخصصی کار کنیم و انجمن‌هایی که تحت پوشش ما قرار می‌گیرند حمایت خوبی از آن‌ها داشته باشیم تا در آینده بتوانند این انجمن‌ها به صورت فدراسیون فعالیت‌های خود را پیگیری کنند. البته وزیر ورزش و جوانان نیز در این زمینه حمایت خوبی از ما داشته و من امیدوارم بتوانیم در مسیری که انتخاب کردیم عملکرد موفقی داشته باشیم و بتوانیم در آینده رشته رزمی را به صورت تخصصی پیش ببریم.

بهتری در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در زمینه بودجه مشکل خاصی دارید یا خیر؟ خاطر نشان کرد: تا به امروز که مشکل خاصی در زمینه بودجه نداشتیم اما امیدوارم که امسال با توجه به اینکه رزمی به صورت تخصصی فعالیت خود را پیگیری خواهد کرد بودجه خوبی برای این فدراسیون در نظر گرفته شود تا بتوانیم در این حوزه به موفقیت‌های قابل توجهی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha