• شنبه / ۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 99010904240
  • خبرنگار : 71460

پشیمانی هافبک یونایتد از درگیری با گواردیولا

پشیمانی هافبک یونایتد از درگیری با گواردیولا

هافبک پرتغالی منچستریونایتد از درگیری با پپ گواردیولا در داربی منچستر ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، برونو فرناندس پرتغالی بعد از پیوستن به منچستریونایتد توانسته است عملکرد خوبی ارائه دهد و به بازیکن محوری در تیمش تبدیل شده است. او در داربی شهر منچستر مجادله لفظی با پپ گواردیولا داشت که باعث شد محبوبیت بالایی نزد هواداران تیمش داشته باشد. اکنون این بازیکن گرانقیمت پرتغالی از رفتار خود برابر پپ گواردیولا پشیمان است.

در همین رابطه برونو فرناندس گفت: مانند همه چیز، زندگی نیز این طور است که هیچ چیز در رابطه با فرد با افتخارات و داشته های او ارتباطی ندارد. در آن صحنه من خودم را محکوم می کنم زیرا بهترین پاسخ این بود که ساکت باشم و او می توانست تنها صحبت کند و بهتر بود پاسخ گواردیولا را نمی‌دادم. من به پپ احترام می گذارم و او مربی خوب و پرافتخاری است و تاثیر زیادی روی فوتبال داشته است و قابل احترام است  زیرا او باعث تغییر ذهنی در فوتبال شد اما من فکر می کنم در آن لحظه، او به من احترام نمی گذاشت، بنابراین او لیاقت احترام من را در آن لحظه در زمین نداشت. اکنون پشیمان هستم و دیگر به آن اتفاق فکر نمی کنم و سعی می کنم در آینده در چنین مواقعی واکنشی نداشته باشم.

این بازیکن از زمانی که به یونایتد پیوسته است توانسته در ۹ دیدار، ۳ بار گلزنی کند و یونایتد در این بازیها باختی نداشته است. او در بخش پایانی صحبت های خود گفت: نانی و کریستیانو رونالدو تاثیر زیادی در پیوستن من به یونایتد داشتند و می خواهم افتخاراتی که این دو هموطن من در یونایتد داشتند را تکرار کنم. من از بچگی طرفدار یونایتد بودم و برادر من بارسلونایی بود و همیشه من لباس های یونایتد را می خریدم و او لباس های بارسلونا را بر می‌داشت و خوشحالم در تیمی بازی می‌کنم که از بچگی طرفدار آن بودم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha