• سه‌شنبه / ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99020201485
  • خبرنگار : 30054

چه نکاتی را هنگام خرید هاست در نظر بگیریم؟

چه نکاتی را هنگام خرید هاست در نظر بگیریم؟

شاید به عنوان یک طراح سایت خیلی از تکنیک‌ها و فنون را برای این کار به یاد داشته باشید، اما ممکن است تهیه یک «هاست» برای شما کمی دشوار باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران سرور، به همین خاطر می خواهیم در این متن به موضوع مهم «خرید هاست و هاست وردپرس از ایران سرور» بپردازیم.

خرید هاست چگونه اتفاق می‌افتد؟

هاست یا فضای میزبانی همان فضایی است که اطلاعات سایت شما در آن قرار می‌گیرد. برای خرید هاست باید پیش از هرکاری بدانیم که چه میزان فضایی نیاز داریم و کدام یک از هاست‌های موجود در بازار به کار ما می‌آید. همانطور که می‌دانید انواع مختلف هاست‌ها مانند هاست وردپرس، هاست ویندوز، هاست لینوکس، هاست ابری و ... وجود دارند. در حال حاضر بسیاری از سایت ها با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی می شوند و بسیاری از طراحان سایت هاست وردپرس را برای سایت خود انتخاب می‌کنند.

پیشنهاد ما به شما این است که بعد از انتخاب نوع هاست خود برای خرید آن شرکت‌های معتبر مانند ایران سرور را انتخاب کنید.

هنگام خرید یک هاست باید به چه چیزی توجه کنیم؟

قیمت:

قطعا بودجه در نظر گرفته توسط شما یا مشتریان شما تعیین شده است و شما باید براساس آن انتخاب خود را انجام دهید. ناگفته نماند شرکت هاستینگ ایران سرور در بازه‌های زمانی مختلف تخفیفات خوبی را برای خرید هاست ارائه می‌دهند که می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و هاست خود را با قیمت پایین تر تهیه کنید.

دامنه:

تا اینجای کار متوجه شدید که چرا اصرار به خرید هاست داریم و چطور باید این کار را انجام دهید. اگر اول متن را به خاطر داشته باشید، گفتیم که وردپرس یکی از سیستم‌های مدیریت محتوای محبوب است که امروزه طرفداران بسیار زیادی هم دارد. در ادامه قصد داریم تا در مورد هاست وردپرس صحبت کنیم.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای پلاگین های بسیاری است و همین موضوع موجب شد تا هاست وردپرسی بوجود بیاید. یکی از مزایای هاست وردپرس قابلیت انعطاف آن است. در حال حاضر تعریف دقیقی برای هاست وردپرس وجود ندارد شرکت هاستینگ ایران سرور یکی از ارائه دهنده‌های هاست وردپرس می‌باشد.

شما با خرید هاست وردپرس در واقع فضایی را خریداری کرده‌اید که اکنون می‌توانید آن را با سلیقه خود تنظیم کنید، ضمن اینکه هاست وردپرس سریع‌تر و با امنیت بیشتری خدمات خود را ارائه می‌دهد و به مشتریان خود سرویس‌دهی می‌کند. تمام جزئیات از قبل بر روی هاست‌های وردپرس تهیه و تنظیم شده است و شما کافی است آن را خریداری کنید. در کنار آنچه گفته شده هاست وردپرس مزایای بیشمار دیگری نیز دارد که تنها به چند نکته کوچک از این ویژگی ها بسنده می کنیم. وقتی شما یک هاست وردپرس خریداری می کنید نباید تعداد زیادی سایت روی سرور آن قرار داشته باشد و از طرفی سرورها نیز باید منابع مورد نیاز یک سایت وردپرسی را تامین کنند.

نتیجه گیری

دیدید که چطور می توان یک هاست برای خود انتخاب و اقدام به خرید هاست کرد. اکنون می‌توانید به راحتی هاست خود را خریداری کنید. از طرفی دیدید که هاست وردپرس چه مزایایی دارد و در چه سایت هایی می توان از این هاست استفاده کرد.

انتهای رپرتاژ آگهی