• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99042518668
  • خبرنگار : 71469

در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی چه گذشت؟

در مجمع انتخابات فدراسیون ورزش های همگانی چه گذشت؟

مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی درحالی آغاز شده که تاکنون دو کاندیدا از شرکت در این رقابت انتخاباتی انصراف داده‌اند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش های همگانی از ساعت 10صبح روز چهارشنبه 25 تیرماه در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد و پیش از آغاز مراسم قرار بود 11 کاندیدا جهت کسب اکثریت آرا با یکدیگر رقابت کنند.

فاطمه ابولقاسمی هدشی، عباسعلی اکبری، مجتبی اصلانی مقدم، محمد بابایی، مهدی حیدری، ولی الله شجاع پوریان، رضا شجیع، شهرام علم، افشین ملایی سفید دشتی، سید شهرام میرزمانی و فرهاد نیکو خصال افراد تائید صلاحیت شده بودند که باید در روز انتخابات در این مجمع حضور پیدا می کردند که در نهایت این مجمع انتخاباتی با انصراف شجیع و شجاع پوریان همراه شده است.

گفتنی است که آغاز مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش های همگانی با عدم حضور عباسعلی شهرام علم اکبری، مهدی حیدری و درج عبارت عدم حضور، در مقابل نام این افراد همراه شد و کاندیداهای باقی مانده که تعداد آن ها به شش نفر رسیده است هم اکنون در حال شرح برنامه های خود برای تصدی ریاست این فدراسیون و عنوان برخی مسائل مربوطه هستند.

همچنین از آنجا که بابایی و اصلانی بعد از اعلام برنامه انصراف دادند، این مسئله خلاف دستور مجمع به شمار آمد و انصراف این دو نفر پذیرفته نشد.

در نهایت نیز رقابت بین افشین ملایی، فرهاد نیکوخصال و فاطمه ابوالقاسمی شکل گرفت و در کل انتخاب اصلی بین ملایی و نیکوخصال بود که در نهایت ملایی با ۲۶ رای، ابوالقاسمی ۱۴ و نیکوخصال یک رای به کار خود پایان دادند.

افشین ملایی پس از انتخاب به عنوان رئیس جدید فدراسیون ورزش های همگانی، با تاکید و ابراز امیدواری نسبت به اینکه اقدامات و فعالیت های موثری طی دوران حضور وی در فدراسیون ورزش های همگانی برداشته شود، گفت: امیدوارم با لطف پروردگار و تعامل و حمایت اعضای مجمع فدراسیون ورزش های همگانی که همگی خانواده ورزش همگانی به شمار می آیند بتوانیم گام بلند و موثری را در توسعه ورزش همگانی کشور و نیز توسعه سلامت ملی برداریم و از  اعضایی که در مجمع نسبت به بنده حسن اعتماد نشان دادند، قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه اعضای مجمع با خردجمعی بنده را به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب کردند، گفت: امیدوارم با همین خرد و همکاری جمعی تصمیم گیری کنیم. من برنامه‌هایم را ارائه کرده و به منظور پیش برد فعالیت های فدراسیون به دنبال همکاری و هم‌افزایی ملی هستیم و در برهه زمانی کنونی باید به دنبال این باشیم که در بحران کرونا فعالیت ها را به گونه ای پیش ببریم که بتوانیم فضای ایمنی را فراهم کنیم.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی ملایی در مورد اینکه طی زمان سرپرستی اش در فدراسیون ورزش های همگانی اعلام کرده بود برنامه‌ای برای حضور در انتخابات ندارد، تصریح کرد: بله این مسئله را عنوان کردم اما با توجه به تغییرات به وجود آمده مجمع تشخیص داد که می‌توانم در انتخابات شرکت کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha