• چهارشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۳:۴۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99043123588
  • خبرنگار : 71468

قهرمان روئینگ آسیا: قایق های جدید در گمرک نمانند/ تمرین زیاد در خانه ضرر است

قهرمان روئینگ آسیا: قایق های جدید در گمرک نمانند/ تمرین زیاد در خانه ضرر است

قهرمان قایقرانی روئینگ آسیا گفت: مسئولان کمک کنند تا قایق های جدید سریع تر از گمرک ترخیص شوند چون قایق هایی که الان استفاده می کنیم استاندارد نیستند.

بهمن نصیری در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه قایق های جدید روئینگ پس از سه سال از چین به ایران رسید،  بیان کرد: امیدوارم قایق ها در گمرک نمانند چون قایق هایی که الان داریم  استفاده می کنیم  استاندارند نیستند و برای ۱۴-۱۵ سال پیش است. قایق های جدید هر چه زودتر به دستمان برسد قطعا هم در کیفیت تمرینات و هم در انگیزه خود ما تاثیر می گذارد.  بنابراین مسئولان کمک کنند تا قایق ها سریع تر تخیص شوند تا همه ورزشکاران بتوانند استفاده کنند.  چند نفر از ورزشکاران قدیمی هم تصمیم به بازگشت دارند بنابراین نیاز به قایق داریم.


قهرمان روئینگ آسیا در مورد اصرار خود برای حضور در تهران و انجام تمرین در دریاچه آزادی گفت: اداره کل ورزش  و جوانان زنجان هر امکاناتی خواستم در اختیارم گذاشتند اما تمرین با قایق بحث دیگری است. تمرین در خانه برای دو ماه خوب است اما بیشتر از آن ضرر است و تمام ورزشکاران هم می دانند اینکه دائم در خانه باشی  و تمرینات بدنسازی و دستگاه شبیه ساز را انجام بدهی خوب نیست.

او افزود: خیلی وقت است که در تلاش هستم به تهران بیایم اما فدراسیون نتوانست مسئله اسکان من را حل کند. آقای فرزام سرمربی تیم ملی دست به کار شده  تا شرایطی را فراهم کند تا بتوانم در تهران تمرین کنم. واقعا نیاز به تمرین با قایق را احساس می کنم. 

ملی پوش روئینگ ایران در پاسخ به این پرسش که حریفانش برای کسب سهمیه المپیک تمرینات خود را آغاز کرده اند و این مسئله نگرانش نمی کند، تاکید کرد: حریفانم خیلی وقت است تمرینات را شروع کرده اند. من به غیر از تمرین با قایق بقیه تمرینات را در این مدت داشته ام و امیدوارم سریع به تهران برگردم و تمرین با قایق  را شروع کنم. به خودم ایمان دارم و می دانم تمرینات با قایق را شروع کنم سریع می توانم خودم را به آمادگی لازم برسانم.

 نصیری در مورد حل نشدن مسئله استخدام خود نیز گفت:من برای استخدام در آتش نشانی درخواست داده بودم و امیدوارم حل شود چون منبع درآمدی ندارم. آقای فرزام برای من اسپانسر پیدا کرد که تشکر می‌کنم  اما به هر حال ورزشکاری که کار داشته باشد عملکردش بهتر از کسی که از جیب هزینه می کند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha