• دوشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050603899
  • خبرنگار : 71552

هاشمی: باید به فکر مسابقه باشیم/ انتخابی تیم ملی تیراندازی برای ۲۰۲۲ باعث انگیزه می‌شود

هاشمی: باید به فکر مسابقه باشیم/ انتخابی تیم ملی تیراندازی برای ۲۰۲۲ باعث انگیزه می‌شود

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: تیراندازان خیلی از جو مسابقه و رقابت جدی فاصله گرفته‌اند، باید به فکر مسابقه باشیم.

الهام هاشمی در گفت و گو با ایسنا در پایان تمرینات ملی‌پوشان تفنگ اظهار کرد: سه هفته تمرینی که پشت سر گذاشتیم خیلی خوب بود. هم از نظر روحی و هم تکنیکی تیراندازان به آن نیاز داشتند. امیدوارم با ادامه تمرینات بعد از یک هفته استراحت بتوانیم به سطح آمادگی قبلی نزدیک شویم.

سرمربی تیم ملی تفنگ گفت: بعد از ادامه تمرینات باید به فکر مسابقه باشیم. هر چند در طول تمرینات به طور  مرتب تمرین های رقابتی هم تدارک دیده بودیم اما متاسفانه تیراندازان خیلی از جو مسابقات و رقابت جدی فاصله گرفته اند. هر چند با توجه به وضع موجود˓ فعلا امکان حضور در مسابقات برون مرزی را نداریم اما امیدوارم هرچه زودتر وضعیت بهتر شود و بتوانیم در مسابقات بین المللی که در فصل پاییز در بعضی از کشورها برنامه ریزی شده حضور داشته باشیم.

وی افزود: البته قبل از مسابقه برون مرزی باید مسابقات داخلی را شروع کنیم. هرچند امکان برگزاری مسابقات کشوری بدلیل نیاز خیلی از تیراندازان به خوابگاه در حال حاضر وجود ندارد اما به اعتقاد من با توجه به بزرگی سالن ۸۰ خط می توانیم یک سری مسابقات در سطح تهران و به طور همزمان در شهرستان‌ها داشته باشیم تا تیراندازان خوبی که در شهرهای مختلف داریم انگیزه بیشتری برای تمرین در وضعیت موجود پیدا کنند و به شرایط رقابت برگردند.

هاشمی گفت: به اعتقاد من باید به زودی رقابت های انتخابی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ و بقیه مسابقات بین المللی را برنامه ریزی و به استان‌ها ابلاغ کنیم تا تیراندازان خوب کشور با انگیزه و به طور جدی تمرینات‌شان را از سر بگیرند و آماده حضور در رقابت‌های انتخابی شوند. ایران تیراندازان مستعد زیادی دارد که به سطح خیلی خوبی در تیراندازی رسیده اند، نباید از آن فاصله بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha