• سه‌شنبه / ۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99050704857
  • خبرنگار : 71468

اعتراض بهداد سلیمی: از حضورم ناراحت هستید جلسه را ترک می‌کنم

اعتراض بهداد سلیمی: از حضورم ناراحت هستید جلسه را ترک می‌کنم

بهداد سلیمی اعلام کرد در صورت ادامه دار بودن بحث در مورد حضورش در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، جلسه را ترک می کند.

به گزارش ایسنا، بهداد سلیمی در نشست انتخابات داخلی کمیسیون ورزشکاران بیان کرد: نزدیک ۴۰ دقیقه است در مورد حضور من و خانم عباسعلی صحبت می شود و این توهین به شخصیت من است. اگر قرار باشد این وضعیت ادامه داشته باشد جلسه را ترک می کنم.

ساعی پاسخ داد: پس قانون است و سلیمی نیز گفت: الان بحث این است ما روی این صندلی بنشینیم یا نه. اگر اعضا مخالف حضور من و خانم عباسعلی هستند بگویند ما محترمانه می رویم.  

میر اسماعیلی گفت: من از طرف جمع از شما عذرخواهی می کنم و شما تاج سر ما هستید. من در این موضوع فکر می کنم که کمیسیون این قدر حاشیه داشته که باید خودمان کاری کنیم و با هم باشیم. 

ساعی هم عنوان کرد: قبول می کنم که جلسه انتخابات برگزار شود اما حق اعتراض را به ما بدهید. زشت است که در حضور من کار غیرقانونی انجام شود. من آقای سلیمی را دوست دارم. خیلی از مدیران خوب را از دست دادیم چون باید قانون بازنشستگی اجرا می شد. ما می خواهیم شما باشید اما غیر قانونی است.  

در ادامه سلیمی به غیرقانونی بودن حضورش اعتراض کرد. 

پیمان فخری در جریان جلسه انتخاباتی کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار کرد: من بنا نداشتم ورود کنم. برای رفع سوء تفاهم‌ها باید بگویم بحث تائید آیین‌نامه مطرح بود و بالافاصله پیگیری شد و پیام دادیم که می‌خواهیم کمیسیون ورزشکاران را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع، IOC باید زودتر جواب ما را بدهد پس اصل موضوع قابل تائید است. موضوع بعدی این بند است که حالا که رئیس می‌تواند دو نفر را بیاورد چرا با رئیس کمیسیون مشورت نکرده است؟ این بند را یک بار بخوانیم. کجای این بند نوشته اگر رئیس کمیته مشورت نکرد یا دو نفر را تائید نکرد، آن دو نفر نمی‌توانند شرکت کنند؟ در  این بند نوشته اگر رئیس کمیته ملی المپیک مشورت نکرد نمی‌تواند کسی را انتخاب کند؟

ساعی در واکنش به صحبت‌های پیمان فخری خاطرنشان کرد: چند نفر از دوستانی هم که در این جلسه هستند به کرونا مبتلا شده اند و ما نباید سلامتی افراد را به خطر بیندازیم.

در پایان اعضا رای دادند که انتخابات برگزار شود.

سعید حسنی پور هم انصراف خود را از نایب رییسی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha