• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99051612128
  • خبرنگار : 90047

منجیان غریق در انتظار دریافت دستمزد 

منجیان غریق در انتظار دریافت دستمزد 

زییس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان ۱۱۵۰ منجی غریق در استان گیلان و مازندران برای نجات جان مردم در طرح های ساحلی مستقر شده‌اند اما تا به امروز هیچ دستمزدی به آن‌ها پرداخت نشده است.

ایلخان نوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان گیلان در سال گذشته دارای ۶۷ طرح سالم سازی و ۲۸۴ نقطه خطرآفرین بوده که این تعداد در سال ۹۹ به ۳۰۰ نقطه خطرآفرین افزایش پیدا کرده و ۶۷ طرح سالم سازی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش مسافران به ۳۴ طرح (۱۸ طرح در بخش زنان و ۱۶ طرح در بخش مردان) کاهش پیدا کرده است.

او گفت: در این طرح‌ها، ۱۴۹ ناجی غریق شامل ۷۷ ناجی زن و ۷۲ ناجی مرد مشغول به کار هستند. هم‌چنین با توجه به این که در تعطیلات خرداد ۵۰۰ ناجی در نقاط خطرآفرین توسط  استانداری و هیات نجات غریق و غواصی استان گیلان در طرح‌های ساحلی مستقر شدند متاسفانه دستمزد آن‌ها تا به امروز پرداخت نشده است.

نوری اضافه کرد: بازرسی از تمام این طرح‌ها توسط بازرسان هیات، استانداری و فرمانداری استان گیلان از مردادماه آغاز شده و تا پایان تعطیلات اخیر ادامه خواهد داشت تا مسافرانی که به این نقاط سفر می‌کنند به نقاط خطرآفرین ورود پیدا نکنند.

رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی هم‌چنین درباره وضعیت منجیان غریق مستقر در استان مازندران گفت: ۶۵۰ منجی غریق از خردادماه تا به الان برای نجات جان مردم در سواحل دریا مستقر شدند که هنوز دستمزد آن‌ها توسط استانداری و هیات استان مازندران پرداخت نشده است.

وی در پایان افزود: با توجه به گستردگی شیوع بیماری کرونا، طرح‌های ساحلی هم‌چنان تعطیل هستند اما منجیان غریق همچنان پای کار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۱۶ ۱۱:۵۶

بخش همگانی یعنی ناجی غریق این فدراسیون باید ازش جدا بشه. این فدراسیون مسابقات جهانی متعدد و رسمی داره و این یک فدراسیون قهرمانی است ولی با ناجی غریق رزومه اش رو پر میکنه. عملکرد صفر مدال در بحث قهرمانی.