• چهارشنبه / ۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۳
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99060504371
  • خبرنگار : 71506

محمدی: اردوی تیم ملی بر لیگ کشتی اولویت دارد/ تبعیض در ورزش ایران زیاد است

محمدی: اردوی تیم ملی بر لیگ کشتی اولویت دارد/ تبعیض در ورزش ایران زیاد است

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به تبعیض میان فوتبال با سایر رشته‌های ورزشی گفت: رشته‌های مدال آور باید در اولویت حماتی مسئولان ورزش باشد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا محمدی درباره صدور مجوز ازسرگیری محدود اردوی تیم های ملی کشتی، اظهار کرد: در چند روز گذشته مجوز تمرینات تیم ملی کشتی ایران از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شد و این اتفاق خوب به نظر می رسد زیرا وقتی موضوع تعویق المپیک مطرح شد اعلام کردم که این به سود کشتی ایران است اما اکنون این سوال پیش خواهد آمد که تعویق المپیک در چه حالتی به سود ما می‌شود؟ زمانی ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کنیم که تیم را رها نکنیم متاسفانه تیم کشتی رها شده است در حالی که حریفان ما دارند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ادامه داد: اگر ما دیر بجنبیم و تمرینات به شکل کنونی باشد تعویق یک ساله نه تنها فرصت نیست بلکه تبدیل به تهدید خواهد شد و آن زمان است که کار در المپیک توکیو سخت خواهد شد. امیدوارم اکنون که مجوز اردوها صادر شده است در چند روز آینده شاهد برگزاری تمرینات تیم ملی باشیم.

وی افزود: کار سختی برای گزینشی‌های المپیک داریم چرا که باید سه سهمیه آزاد و سه سهمیه فرنگی به دست بیاوریم.

دارنده مدال نقره کشتی قهرمانی جهان با اشاره به "برخی تبعیض‌ها در ورزش کشور" گفت:‌ توجه به رشته‌های مدال‌آور باید در اولویت باشد. این قضیه یک بار برای همیشه باید توسط وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و مسوولان بالا دست حل شود زیرا تبعیض بین رشته های مدال‌آور المپیک با یک رشته خاص زیاد است.

محمدی درباره احتمال برگزاری رقابت های قهرمانی جهان گفت: باور دارم این مسابقات برگزار می‌شود اما محمد بنا به برگزار نشدن تاکید دارد. در هر حالت ما باید آماده شرکت در این رقابت باشیم. اگر یک باره اعلام کردند که برگزار می‌شود باید برای آن برنامه داشته باشیم.

وی در پایان گفت: حال که مجوز تمرین کشتی‌گیران صادر شده است لازم می‌دانم بگویم که حضور در اردوهای آماده‌سازی بر برگزاری لیگ اولویت دارد زیرا کشتی گیران پس از چند ماه نمی‌توانند یک باره وارد مسابقه شوند. به نظرم اول باید اردو را برگزار کنیم بعد سراغ مسابقات لیگ برتر برویم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha