• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99061611511
  • خبرنگار : 30054

بزرگ‌ترین نمایشگاه کار به صورت آنلاین در شهریور ماه برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین نمایشگاه کار به صورت آنلاین در شهریور ماه برگزار می‌شود

تلنت کوچ، پیشرفته­ترین سایت استخدام و کارآموزی، از برگزاری نمایشگاه کار آنلاین در جهت رفع مشکلات بازار کار، با توجه به شرایط کرونا خبر داد.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام تلنت کوچ، تا کنون شرکت­‌های معتبری در این نمایشگاه کار شرکت کرده و بیش از ۱۰۰۰ کارجو نیز ثبت نام نموده اند؛ که بخش زیادی از آنها را فارغ التحصیلان دانشگاه ها تشکیل می‌دهند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد فرصت اشتغال و کارآموزی برای دانشجویانی است که سابقه کاری نداشته و قصد ورود به بازار کار را دارند.

مشاهده فرصت های شغلی هفتمین نمایشگاه کار آنلاین

گفتنی است در این نمایشگاه کارجویان به صورت آنلاین به غرفه‌­های شرکت­‌ها مراجعه کرده، از فرصت‌­های شغلی مطلع می­‌شوند و در صورت علاقه­‌مندی می‌­توانند درخواست کار خود را ارسال نمایند.

پس از بررسی درخواست­‌های ارسال شده از سوی کارجویان، در تاریخ ۲۲ الی ۲۷ شهریور ماه، مصاحبه بین کارجو و کارفرما به صورت آنلاین برگزار شده و نتیجه اعلام خواهد شد.

به این ترتیب علاوه بر حفظ سلامتی افراد و کمک به کاهش در هزینه‌­ها، نیازمندی­‌های بازار کار نیز مرتفع می‌شود و تازه فارغ التحصیلان دانشگاه امکان ورود به بازار کار را پیدا می­‌کنند.

گزارش دوره‌های قبل نمایشگاه کار

در دوره قبلی این نمایشگاه که در خرداد ماه برگزار شد، ۱۸ شرکت بین المللی و ایرانی فرصت های شغلی خود را ارائه و بیش از ۷۰۰۰ کارجو نیز در این نمایشگاه شرکت کرده‌­اند که ۴۱.۷ درصد کارجویان دختر، و ۵۸.۳ درصد آن‌ها پسر بودند و بیشترین گروه سنی را ۲۵ تا ۳۰ ساله ها، و پس از آن، ۲۲ تا ۲۵ ساله‌ها تشکیل می‌دادند.

شرکت در نمایشگاه کار تلنت کوچ

علاقه‌­مندان به شرکت در نمایشگاه کار آنلاین، می‌­توانند به سایت تلنت کوچ به نشانی https://talentcoach.ir/fair مراجعه نمایند.

درباره تلنت کوچ

تلنت کوچ محصولی از شرکت ایران تلنت و پیشرفته‌­ترین سایت استخدام و کارآموزی است که فرصت­‌های بی­‌نظیری را در اختیار تازه فارغ التحصیلان قرار می­‌دهد تا جذب بازار کار شوند.

فرصت‌های کارآموزی، نمایشگاه آنلاین کار، مشاوره شغلی (کوچینگ)، برگزاری رویدادهای آنلاین و جلسات گپ و گفت با مدیران از دیگر خدمات این وب­سایت است.

انتهای رپرتاژ آگهی