• سه‌شنبه / ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 99061813348
  • خبرنگار : 90047

شروع تمرینات جودوکاران پارالمپیکی از اواخر شهریور

شروع تمرینات جودوکاران پارالمپیکی از اواخر شهریور

سرمربی تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان از آغاز تمرینات جودوکاران پارالمپیکی با تیم ملی جودوی جوانان از اواخر شهریور خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری اردوی تیم ملی جودوی جوانان سه جودوکار پارالمپیکی نیز تمرینات خود را با جوانان آغاز خواهند کرد.

محمدرضا حاج یوسف‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تمرینات جودوکاران نابینا و کم بینا اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی تمرینات جودوکاران نایینا و کم بینا از اسفند سال گذشته تا الان سعی کردیم تمرینات جودوکاران را از طریق فضای مجازی زیر نظر مربیان کنترل کنیم تا از نظر آمادگی بدنی دچار افت نشوند که البته در حال حاضر شرایط آن‌ها راضی کننده است و به صورت حرفه‌ای کار خود را پیگیری می‌کنند.

او گفت: بنا داریم از اواخر شهریور هم‌زمان با آغاز اردوی تیم ملی جوانان که خود سرمربیگری تیم را بر عهده دارم سه جودوکار پارالمپیکی علی خجسته در وزن منفی ۷۳کیلوگرم، وحید نوری وزن منفی ۹۰ کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده مثبت ۱۰۰ کیلوگرم را نیز به این اردو دعوت کنم تا همزمان با آغاز شروع تمرینات جودوکاران جوان این سه جودوکار نیز تمرینات خود را با جوانان آغاز کنند و بتوانند حریف تمرینی داشته باشند.

حاج یوسف‌زاده خاطرنشان کرد: قبل از شروع اردو همه جودوکاران باید در تست کرونا شرکت کنند تا پس از دریافت مجوز سلامتی خود بتوانند در اردو حضور پیدا کنند. البته این سه جودوکار پارالمپیکی تنها محل تمرینات تخصصی آن‌ها با تیم ملی جوانان خواهد بود و از نظر تغذیه و خوابگاه تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک خواهند بود.

وی هم‌چنین از اعزام این سه جودوکار پارالمپیکی به مسابقات آزاد باکو در آبان خبر داد و گفت: با توجه به این که در این تورنمنت کلاس بندی بین‌المللی جودوکاران دوباره مورد تایید قرار می‌گیرد حضور در این تورنمنت برای سه جودوکار ما اهمیت زیادی دارد و اگر برگزاری آن با استقبال مواجه شود حتما شرکت خواهیم کرد تا جودوکاران را پس از یک سال دوری از مسابقات از نظر فنی، روانی و آمادگی بدنی مورد ارزیابی قرار دهیم تا به نقاط ضعف و قوت آن‌ها پی ببریم و برنامه تمرینی خود را براساس عملکرد جودوکاران بعد از هفت ماه تعطیلی اردوها و یکسال دوری از مسابقات پیش ببریم.

او در پایان گفت: مسابقات آزاد آذربایجان مثل یک تست فنی است که ما می‌توانیم آسیب شناسی دقیقی نسبت به عملکرد این سه جودوکار نابینا و کم بینا داشته باشیم و بعد از آن مربیان برنامه اصلی خود را می‌توانند برای آماده‌سازی آن‌ها پیاده کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha