• چهارشنبه / ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99061914383
  • خبرنگار : 71613

هزینه ۱.۸میلیارد تومانی اعزام‌ تیم ملی به جام‌جهانی هاکی!

هزینه ۱.۸میلیارد تومانی اعزام‌ تیم ملی به جام‌جهانی هاکی!

سرمربی تیم ملی هاکی سالنی ایران می‌گوید که مطابق با برآورد فدراسیون هزینه اعزام تیم ملی ایران به جام جهانی این رشته حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی هاکی سالنی ایران، بهمن‌ماه سال جاری، جام جهانی را پیش رو دارد اما تاکنون به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری اردو نداشته و قرار است هفته آینده کار خود را برای آماده‌سازی جهت شرکت در این مسابقات شروع کند.

ابوالفضل یوسفی، سرمربی تیم ملی در مورد برنامه‌های تیم ملی به ایسنا گفت: تکلیف برگزاری مسابقات به طور قطعی مشخص نیست و احتمال لغو آن وجود دارد اما ۱۰ مهرماه جلسه‌ای در بلژیک برگزار و وضعیت نهایی مسابقات مشخص می‌شود. با این حال اولین اردوی‌مان را سه‌شنبه، ۲۵ شهریور در تهران برگزار می‌کنیم.

او افزود: ۴۵ بازیکن را به تیم ملی دعوت می‌کنیم که در دو گروه قرار می‌گیرند تا از نظر پروتکل‌های بهداشتی به مشکل برنخوریم و از آن‌ها تست کرونا می‌گیریم. در نهایت هر بازیکنی که از نظر فنی بهتر بود به اردوی بعدی دعوت می‌شود. همه بازیکنانی که داعیه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند، به اردو دعوت می‌شوند و فرصت نشان دادن خود را دارند.

یوسفی در مورد فرصت آمادگی تیم ملی گفت: بازیکنان ما از نظر بدنی ۵۰ درصد آماده هستند اما چون ساکن شهرهایی هستند که از نظر شیوع ویروس کرونا وضعیت قرمزی دارند، تمرین نکرده‌اند و از نظر فنی آماده نیستند. با این حال ۴ ماه وقت داریم و در صورت فراهم بودن شرایط به اوج آمادگی می‌رسیم.

او در مورد تیم‌های حاضر در جام جهانی گفت: ایران، قزاقستان، هلند، آلمان، اتریش، بلژیک، آفریقای جنوبی چک، لهستان،استرالیا و دو تیم دیگر در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند اما بلژیک (میزبان)، آلمان، اتریش و هلند رقیبان اصلی ما هستند.

سرمربی تیم ملی هاکی به هزینه اعزام به جام جهانی اشاره و بیان کرد: طبق برآوردی که فدراسیون انجام داده‌، هزینه اعزام‌مان یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود، در حالی که بودجه فدراسیون در سال ۹۹ نصف این مبلغ است. از طرفی پیش‌بینی کرده‌ایم که قبل از جام جهانی در مسابقات اتریش و جام جهانی کوچک روسیه شرکت کنیم که تورنمنت‌های تدارکاتی خوبی محسوب می‌شوند؛ اما ایم موضوع در صورتی امکان‌پذیر است که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک کمک کنند و فدراسیون اسپانسر بگیرد. اگر این برنامه‌ها اجرا شوند، یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال حتی مدال طلا هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۰ ۰۹:۴۷

توروخدا به ورزش رسیدگی کنید

avatar
۱۳۹۹-۰۶-۲۱ ۱۱:۵۵

واقعا جای ناراحتیه. هر سال ارزش ریال کاهش یافته ولی بودجه های ریالی ورزش ثابت بوده یا حتی کمتر شده. با این بودجه ها و این ریال رو به سقوط ورزش ایران در بخش قهرمانی رو به انحطاطه. با این که سال‌ها حرف ورزش پایه و انفرادی و پرمدال زدن که با هزینه کمتر حداقل در انفرادی مثل شنا و دو مدال بگیریم اونم در حد شعار بوده. دو و شنا بدترین شرایط رو دارند.