• چهارشنبه / ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99062620326
  • خبرنگار : 30054

بهترین رسانه برای انتشار رپرتاژ آگهی

بهترین رسانه برای انتشار رپرتاژ آگهی

انتشار رپرتاژ آگهی این روزها بیش از هر زمان دیگری مورد توجه صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در شرایطی که همه مردم و مدیران برندها و شرکت‌ها سعی می‌کنند با رعایت اصول بهداشتی، سطح ایمنی جامعه را بالا ببرند، استفاده از اینترنت برای خرید و انتخاب محصولات بیشتر شده است.

در چنین شرایطی کسب و کارها با انتشار رپرتاژ آگهی سعی می‌کنند

* کاربران را با محصولات و خدمات خود معرفی کنند.

* در رقابت برای رسیدن به صفحه اول و گزینه‌های اول گوگل موفق شوند.

* مخاطبان رسانه‌های مختلف را به سمت سایت خود هدایت کنند.

* با معرفی خدمات و محصولات خود در رسانه‌های معتبر، اعتبار برند خود را بالا ببرند.

سئوالی که مدیران کسب و کارها از خود می‌پرسند این است که برای انتخاب مناسب‌ترین رسانه به چه شاخص‌هایی باید توجه کند؟

توصیه‌های زیر می‌تواند در انتخاب بهترین سایت برای انتشار رپرتاژآگهی‌ها موثر باشند:

* سایت‌هایی را انتخاب کنید که اعتبار دامنه (Domain Authority) بالایی داشته باشند.

* دو دسته سایت به شما بیشترین کمک را می‌کنند؛ سایت‌های عمومیِ پربازدید مانند خبرگزاری‌های معتبر و همچنین سایت‌هایی که مطالب مرتبط با حوزه کسب و کار شما منتشر می‌کنند.

* با سایت‌هایی همکاری کنید که به سایت شما لینک‌های موثر (Follow) می‌دهند.

* با سایت‌هایی همکاری کنید که رقبای شما نیز در آنها رپرتاژآگهی منتشر می‌کنند.

* کلیدواژه‌های مرتبط با کسب و کار خود را جستجو کنید؛ سایت‌های خبری که در گزینه‌های بالاتر گوگل قرار دارند را در اولویت همکاری قرار دهید.

از معتبرترین رسانه، مشاوره بگیرید

اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از سال ۱۳۹۳ به عنوان پرچمدار بازاریابی محتوایی در میان رسانه‌های اصلی ایران، با کسب و کارهای ایرانی همکاری دارد. ایسنا در این مدت با بیش از ۳ هزار برند معتبر از سراسر کشور همکاری داشته است.

یکی از خدمات ارزنده‌ای که اداره بازرگانی ایسنا به صورت رایگان به کسب و کارها ارایه می‌دهد، مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا و همچنین انتخاب بهترین سایت‌های خبری و تخصصی برای انتشار رپرتاژ آگهی متناسب با حوزه فعالیت هر کسب و کار است.

اداره بازرگانی ایسنا، علاوه براینکه با مناسب‌ترین و بهینه‌ترین شرایط فضای مناسبی جهت انتشار رپرتاژ آگهی و بنرهای تبلیغاتی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد، زمینه را برای انتشار رپرتاژ آگهی برندها در بیش از ۴۵۰ رسانه دیگر نیز فراهم می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان اداره بازرگانی ایسنا می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۲۵۶۸۱ و ۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۵و۰۹۲۱۹۵۶۳۷۰۳ تماس بگیرید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.