• دوشنبه / ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99063123844
  • خبرنگار : 71469

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی خبر داد:

مجوز فعالیت برای ۲۰ رشته ورزشی در انتظار ابلاغ/ رتبه بندی باشگاه های ورزشی به زودی نهایی می شود

مجوز فعالیت برای ۲۰ رشته ورزشی در انتظار ابلاغ/ رتبه بندی باشگاه های ورزشی به زودی نهایی می شود

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، اعلام کرد به زودی و به صورت پلکانی پروتکل های بهداشتی مربوط به ۲۰ رشته ورزشی ابلاغ خواهد شد تا در مجموع برای حدود ۳۰ رشته تا کنون، مجوز در بخش‌های مختلف اعم از تمرین، مسابقه و اردو صادر شده باشد.

به گزارش ایسنا، محمد اسدی مسجدی در حاشیه سی و دومین نشست ستاد مقابله با گسترش کرونا در ورزش که ظهر امروز در محل فدراسیون تکواندو به پایان رسید، در رابطه با آخرین وضعیت صدور مجوز برای برپایی اردوهای ملی، تمرینات و مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی، اظهار کرد: پیش از این برای حدود ۲۰ رشته ورزشی مجوزهای مختلف در بخش های انفرادی، تیمی، تمرینی، ملی و اردوها صادر شده بود و در حال حاضر نیز پروتکل های مربوط به رشته های مختلفی که تعداد آنها به ۲۰ مورد می رسد آماده شده که به زودی ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر تعداد رشته ها را به تفکیک مدنظر قرار دهیم می‌توان عنوان کرد که در بخش برگزاری مسابقات، تمرینات و اردوها در مجموع برای ۳۰ رشته ورزشی مجوز صادر شده است.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد آخرین وضعیت رتبه بندی باشگاه های ورزشی نیز اعلام کرد: پیش نویس رتبه بندی باشگاه های ورزشی آماده شده است و به زودی در ارتباط با آن تصمیم نهایی اتخاذ و ابلاغ خواهد شد.

مسجدی در مورد وضعیت اعزام حمیده عباسعلی نیز خاطر نشان کرد: کمیته ملی المپیک هزینه های این ورزشکار را تقبل کرده است فدراسیون پزشکی ورزشی اطلاعی از روند درمانی آن ندارد چراکه ارجاعی به ما صورت نگرفته است.

وی در مورد امکان برگزاری مسابقات و اردوها را در فضای باز به دلیل شیوع ویروس کرونا نیز، عنوان کرد: فضای باز مزیتی است که از گذشته مورد توجه قرار گرفت و در دوره کنونی نیز می تواند بسیار موثر و مفید واقع شود اما باید بدانیم که به فصل پاییز و زمستان نزدیک می شویم و شرایط آب و هوایی باعث خواهد شد مجددا توجهات به سمت سالن های سرپوشیده جلب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha