• چهارشنبه / ۲ مهر ۱۳۹۹ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99070201429
  • خبرنگار : 71132

نماینده خلخال: نه دناپلاس می‌خواهیم نه پژو؛ فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود

نماینده خلخال: نه دناپلاس می‌خواهیم نه پژو؛ فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمایندگان امکانات اولیه برای رسیدگی‌ به امورات مردم می‌خواهیم با آبروی ما بازی نکنید.

به گزارش ایسنا، سید غنی نظری در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد تحویل خودروی دناپلاس به نمایندگان اظهار کرد: نمایندگان براساس ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری معادل وزیر هستند اما حکایت آش نخورده و دهن سوخته شده است ما ماشین و امکانات به اندازه استاندار، فرماندرا و بخشدار نمی‌خواهیم ما را به اندازه دهیار در نظر بگیرید.


وی خاطر نشان کرد: ما امکانات اولیه برای رسیدگی به امورات مردم می‌خواهیم با آبروی نمایندگان بازی نکنید ما نه دنا می‌خواهیم نه پژو فقط می‌خواهیم آبرویمان حفظ شود و نوکر مردم باشیم به ما امکانات اولیه برای خدمت بدهید.


این عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری به رییس جمهوری گفت: سرمایه‌ گذاران خرد نگرانی عمیقی دارند خانواده‌ها به توصیه شما (رییس جمهور) کد بورسی گرفتند و حالا سرمایه‌شان خرد می‌شود ما دو ماه قبل تذکر دادیم که به جد دنبال سامان دادن به بورس باشید اما گوش شنوایی پیدا نشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۱۳:۲۹

چرا سرخ شدی شما اسمش نوکر مردم هستید...

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۱۳:۴۰

ضمن عرض تشکر از نظر نماینده محترم خلخال پیشنهاد می شود کمپینی جهت تحویل نگرفتن این ماشین ها توسط نمایندگان ایجاد شود که تمام نمایندگان مجلس مردمی و انقلابی که صد البته برای مادیات نماینده نشده اند، کتبا تحویل و دریافت ماشین ها را ملغی اعلام کنند. تا روند حقوقی باطل کردن این لکه ننگ بر پیشانی نمایندگان انقلابی در دستور کار مجلس قرار گیرد و قصد ایشان راستی آزمایی شود.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۱۵:۳۸

زنده باد نماینده مون #سید_غنی_نظری البته اگر از سر صداقت و تااخر زمان عمرشون براین عقیده پایبند باشند خیلی خوبه وگرنه وعده دادن و حرف های قشنگ رو خیلی ها بلدن

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۲ ۲۳:۳۹

زنده بادنمایده مردم شهرستانهای خلخال وکوثر

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۱۲:۴۲

آبروی شما آبروی مردمی است که نماینده آنها هستید. برای حفظ آبرویتان به آبروی مردم فکر کنید.

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۳ ۲۰:۳۳

خدا نگهدارت ای کاش بقیه هم کمی وجدان وغیرت داشتن ما میتوانیم جامعه ای سالم بسازیم اگر بگذارند و اجازه دهند

avatar
۱۳۹۹-۰۷-۰۵ ۰۹:۳۰

با سلام: لا اقل بین دنا پلاس و پژو ماشینی انتخاب کنید تا آبرویتان بهتر حفظ شود .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!