• جمعه / ۱۱ مهر ۱۳۹۹ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 99071108128
  • خبرنگار : 71613

رکوردار پرش ارتفاع: قراردادمان زیاد شده اما زیر خط است!

رکوردار پرش ارتفاع: قراردادمان زیاد شده اما زیر خط است!

کیوان قنبرزاده می‌گوید با اینکه قراردادهای دوومیدانی افزایش پیدا کرده است اما هنوز راضی کننده نیست.

به گزارش ایسنا، آخرین مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شده است و امروز با رقابت ورزشکاران در چندین ماده به پایان می‌رسد. ورزشکاران روز گذشته در پرش ارتفاع رقابت کردند که در پایان کیوان قنبرزاده با ۲.۱۸ متر در جایگاه نخست قرار گرفت.  

قنبرزاده در گفت‌وگو با ایسنا به عملکرد خود در این مسابقات اشاره و بیان کرد: عملکردم متوسط بود اما خوشبختانه در سه مرحله مسابقات اول شدم. نکته مثبتی که لیگ امسال نسبت به سال قبل داشت، رقابت خوب و نزدیک بین دو تیم سپاهان اصفهان و پلیمرخلیج فارس بود که برای قهرمانی به خوبی یارگیری و تیمداری کردند. امیدوارم چنین تیم‌هایی بیشتر به دوومیدانی ورود کنند چون حضور آنها در این ورزش نعمت است.  

او در مورد افزایش میزان قراردادهای ورزشکاران نسبت به سال‌ گذشته گفت: قراردادها نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده بود اما مبلغ هنوز آنقدر نیست که بگویم به عنوان ورزشکاری حرفه‌ای قرارداد می بندیم و خیلی ضعف دارد. این بهتر شدن فقط نسبت به سال گذشته است و هنوز زیر خط فقر است.

قنبرزاده در مورد روند تمرینی خود با پایان مسابقات باشگاه‌ها بیان کرد:طبق معمول برای انجام تمرینات در پیست حاضر هستم. امیدوارم فدراسیون هم برای برگزاری اردوها آماده باشد چون سال سختی را پیش رو داریم،  خیلی از تیم‌ها با تمرکز کامل تمرینات اردویی خود را برای سال آینده شروع کرده‌اند و از فرصت پیش آمده برای المپیک استفاده می‌کنند اما نمی‌دانم برنامه ما چیست و از شرایطی که کرونا ایجاد کرده است، بهینه استفاده می‌شود یا دلیلی برای کار نکردن است.

او در مورد انتخابات ریاست فدراسیون که قرار است ۲۰ مهر ماه برگزار شود، بیان کرد: هر کسی که انتخاب شود در زندگی ورزشی ما خیلی تاثیرگذار است و منتظر هستیم که اتفاق خوبی بیفتد.

قنبرزاده در پایان گفت: از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم چون کیفیت تیمداری را به سایر تیم ها نشان داد. البته تیمداری پلیمرخلیج فارس هم خیلی خوب است. دوومیدانی به باشگاه‌های باکیفیتی مثل سپاهان نیاز دارد، امیدوارم که این باشگاه‌ها را با ترفندهای تبلیغاتی حفظ و حتی تعداد بیشتری را جذب کنند چون قراردادها هنوز خیلی جای کار دارد، برای بهتر شدن باید بیشتر کار و تیم‌های بیشتری را جذب کنیم، امیدوارم در سال‌های آینده اتفاق بیفتد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha