• پنجشنبه / ۱ آبان ۱۳۹۹ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99080100207
  • خبرنگار : 30054

مرکز فروش چمن مصنوعی در ایران کجا است؟

مرکز فروش چمن مصنوعی در ایران کجا است؟

این روزها می توانید فضای سبز ساخته شده با چمن مصنوعی را بیشتر در اطراف خود مشاهده کنید، از جمله، کافه، رستوران، پارک، و غیره. همین موضوع باعث می شود تا ترغیب شوید تا به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز فروش چمن مصنوعی بروید. اما به راستی باید در انتخاب خود به چه مواردی دقت کنید؟

به گزارش ایسنا، بنابراعلام آسیاچمن، در این جا نکاتی وجود دارد که هنگام خرید چمن مصنوعی باید به یاد داشته باشید:

. میزان تردد یا رفت و آمد: این مورد به این موضوع ارتباط دارد که چمن مصنوعی شما در چه مکانی قرار می گیرد و چقدر احتمال دارد تا افراد و حتی حیوانات خانگی روی آن رفت و آمد نمایند.

. کیفیت محصول: یک چمن مصنوعی با کیفیت از پلی پروپیلن، پلی آمید، پلی اتیلن و یا ترکیبی از هر سه مورد ساخته می شود. از طرف دیگر کیفیت محصول را باید از نظر مقاومت بکینگ، میزان ماندگاری رنگ در برابر نور خورشید و یا بافت خوب و محکم الیاف آن بسنجید.

. خود اطفاء: این مورد به طور واضح بیان می کند که چمن مصنوعی قطعا به دلیل داشتن مواد پلیمری آتش می گیرد اما باعث شیوع و گسترش آن نمی شود و خود به خود خاموش می گردد.

همین موضوع امنیت چمن مصنوعی را در زمان بروز آتش سوزی تضمین می کند. این عامل مهمی است که حتما باید بابت آن از فروشندگان بخواهید تا با ارائه گواهی نامه و یا نشانه های اختصاری، وجود این عامل کیفی در چمن مصنوعی را اثبات کنند.

. وزن و تراکم: چمن مصنوعی که دارای تراکم الیاف بیشتری است، ماندگاری و مقاومت بیشتری دارد. البته این امر روی قیمت محصول نیز تاثیر می گذارد.

. بکینگ (زیره): زیره چمن مصنوعی به صورت یک لایه، دو لایه و سه لایه در دسترس می باشد که هر چه تعداد این لایه ها بیشتر باشد، مقاومت آن بیشتر خواهد بود و از این رو در برابر سرما و گرما ماندگاری بیشتری دارد (البته تشخیص چند لایه بودن آن برای مشتریان سخت می باشد که در این صورت می توانند از متخصصان مرکز فروش چمن مصنوعی جویا شوند).

. رنگ: این یکی از مهم ترین عوامل هنگام خرید از یک مرکز فروش چمن مصنوعی می باشد. باید هنگام انتخاب تمام حواس خود را جمع کنید تا چمنی را برگزینید که طبیعی به نظر برسد.

زیرا انواع مختلف از تناژهای رنگ سبز در بازار وجود دارد مانند سبز زیتونی، سبز تیره و سبز لیمویی و غیره. نکته مهم دیگر در ارتباط با رنگ این است که به دلیل مقاومتی که در برابر اشعه های UV نور خورشید دارد، مناسب مناطقی مانند جنوب کشور می باشد که میزان تابش نور خورشید بسیار بالا است.

. نگهداری: یک قانون در زمینه چمن مصنوعی وجود دارد "هرچه قیمت آن بالاتر باشد، شما هزینه کمتری بابت نگهداری و رسیدگی آن می پردازید". در این زمینه باید به فاکتورهای بسیاری توجه کنید. برای مثال، آب و هوای منطقه زندگی شما می تواند یک فاکتور مهم باشد.

در هر صورت مشخص کردن بهترین عوامل موثر هنگام خرید چمن مصنوعی، سخت و چالش برانگیز است.

ما در شرکت آسیا چمن این جا هستم تا به شما کمک کنیم. می دانیم که حرف زدن درباره انتخاب چمن مصنوعی ساده تر از انجام دادن آن است. با وجود تنوع، قیمت ها و ملاحظات بسیاری که در ارتباط با این محصول وجود دارد، انتخاب برای شما سخت می گردد.

از این رو ما می توانیم شما را در این مسیر یاری کنیم. ما در آسیا چمن هر روز با انواع مختلف مشتریان و نیازهای شان سر و کار داریم. بنابراین می توانیم گزینه مناسبی پیش روی شما بگذاریم. همراه یکدیگر می توانیم به بهترین راه حل موجود برسیم.

مطمئن باشید که در کنار ما، چمن و فضای سبز شما سال های سال بادوام و شگفت انگیز خواهد ماند.

/https://newgrass.com/choosing-synthetic-grass-۷-things-know

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha