• دوشنبه / ۱۲ آبان ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99081207808
  • خبرنگار : 71234

در نامه تقوی به قالیباف مطرح شد

دو هفته تهران را تعطیل کنید

دو هفته تهران را تعطیل کنید

رئیس مجمع نمایندگان تهران در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تعطیلی سراسری استان تهران به مدت دو هفته شد.

به گزارش ایسنا، متن نامه سیدرضا تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«احتراما همان طور که مستحضر هستید به موازات تلاش های مسئولان محترم اجرایی و نیز مجاهدت های بی دریغ مدافعلان سلامت، خاصه پزشکان، پرستاران و کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا و همچنین شواهد و یافته های اپیدومیولوژیک قطع چرخه انتقال و سرایت ویروس در آحاد مردم امری حیاتی و ضروری است.

بر همین اساس مجمع نمایندگان استان تهران که چند جلسه تخصصی و کارشناسی با حضور روسای دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران و نیز استاندار، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و مدیران و فرماندهان امنیتی و انتظامی برگزار کرده است پیشنهاد تعطیلی سراسری استان تهران به مدت دو هفته در بخش های دولتی، خصوصی و اجتماعی را ارائه می کند.

اتخاذ تصمیمی قاطع و فوری در این باره می تواند فرصت اجرای دقیق و به موقع مصوبات ستاد ملی کرونا توسط ستاد استانی و مجموعه شبکه سلامت استان تهران را بیش از پیش فراهم سازد. همچنین این امر مهم موجبات همکاری و همدلی میان بخشی فی مابین بخش دولتی و خصوصی، گروه های جهادی، نیروهای مردمی، بسیج، دستگاه های کشوری و قوای لشکری را فراهم خواهد آورد. لذا مجمع نمایندگان استان تهران از جنابعالی انتظار دارد از جایگاه ریاست قوه مقننه موضوع تعطیلی سراسری در استان تهران به مدت دو هفته را به فوریت و تا وصول نتیجه پیگیری فرمایید.»

این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران و روسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران، رئیس شورای شهر و شهردار تهران، فرمانده نیروی انتظامی و رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون بهداشتی رونوشت شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۴:۱۳

اصلن لازم به تعطیلی کل تهران نیست فقط کافیه که طرح طرافیک را لغو کنید . مسولین فقط یکبار بین ساعت 6.5 صبح تا 9 صبح سوار مترو واتوبوس بشوند تا بفهمند یعنی چی .

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۴:۲۵

"رونوشت این نامه به --- نیز ارسال شده است" سواد رسانه ای کجائی؟!

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۴:۴۷

بابا خوب تعطیل کنید هرروز داره بدتر از دیروز میشه دارین چیو نگاه میکنین ؟؟؟؟؟

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۱۵:۰۹

تا زمانی که یه کله گنده از کرونا نمیره، هیچ کاری نمیکنن، به امید اون روز

avatar
۱۳۹۹-۰۸-۱۲ ۲۳:۴۹

لطفا لطفا لطفآ تهران رو تعطیل کنید به مردم رحم کنید، همه راضی هستیم